Seat Leon 1,9 tdi110 KM

08 Maj 2010, 19:57

Witam mam taki problem mam seat leon 1.9 tdi 110km i przykładowo wskazówka paliwa pokazuje mi wartość ze mam paliwa minimum i w baku jest około 5l lub mniej czyli rezerwa.
I teraz tak po wlaniu 5l paliwa wskażnik głupieje i raz pokazuje że mam ponad norme i wskazuje na drugą kreske i po przejechaniu paru km pokazuje że znowu mam minimum pojade z 3km i znowu wskakuje ponad norme i pużniej mam tak że jade jade na tej rezerwie ale wskażnik pokazuje że mam ponad norme i twierdze że mam dużo paliwa jade i samochód na srodku drogi gaśnie mi i w żaden sposób nie da sie odpalić autka,po zatankowaniu 10l paliwa nadal nie mozna włączyc autka dopiero do mechanika on przepycha pompe bo jest zapowietrzony i dopiero działa i już tak drugi raz mi sie zrobiło i czy to jest normalne z dislach.

Na moje nie powinno byc tak ze jak nie mam paliwa to samochód sie wyłącza i zapycha nalewam ropy pare razy włączam zapłon by napełnic wtryski i powinno zadziałać i sie autko włączyć powinno ale tak nie jest bo autko po wlaniu paliwa jak jeżdziłem na rezerwie nie odpala bo sie zapowietrza i tylko mechanik.
A jeżdze na rezerwie bo niewiedząc tego że wskażnik paliwa pokazuje że mam duzo paliwa.

Sie rozpisałem ale chciałem napisac dokłądnie co jest jeśli coś nie tak napisłem lub ktoś czegoś nie rozumie to prosze napisać to sie poprawie lub prosze mnie poprawić i tylko prosze co to moze być moze czujnik paliwa mam walnięty,tylko dziwi mnie to że disel sie odrazu wyłącza jak sie jeżdzi na oparach i sie zapowietrza.
Dziekuje za odp.
Ostatnio edytowany przez wik23, 09 Maj 2010, 14:07, edytowano w sumie 1 raz
wik23
Nowicjusz
 
Posty: 26
Miejscowość: z fs

09 Maj 2010, 09:55

jak zapowietrzysz diesla to trzeba go odpowietrzyć, to nie benzyna że włączasz ssanie, chwile pokręcisz i jest git,
w dieslu należy unikać niskiego poziomu paliwa, czasem mając te kilka litrów zapowietrzy się nam układ na zakręcie lub pod górkę i stoimy ;),
odpowietrzanie na sucho przez kręcenie rozrusznikiem może się skończyć awarią pompy lub wtryskiwaczy (pompowtryskiwaczy) a wtedy naprawa zaboli mocno
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

15 Maj 2010, 18:02

To czyli lepiej zawsze kontrolowac poziom paliwa ale jak ja mam kontrolowac jak ile nie naleje paliwka to mam zawsze ponad stan raz włącze autko wskazówka pokazuje ze mam na minimum paliwa drugi raz włącze i pokazuje mi że mam nadmiar paliwa i trudno wyczuć czy mam mało paliwka czy duzo jak wskazówka zle mi pokazuje,może mam uszkodzony czujnik paliwa na pływaku albo może coś z elektryka od wskznika?co myślicie otym?że jak naleje paliwa połowe baku to wskazówka mi powinna pokazywać że mam połowe baku a nie minimum lub ze cały bak:(((
wik23
Nowicjusz
 
Posty: 26
Miejscowość: z fs

15 Maj 2010, 18:18

wik23 napisał(a):co myślicie otym?że jak naleje paliwa połowe baku to wskazówka mi powinna pokazywać że mam połowe baku a nie minimum lub ze cały bak:(((

Masz chyba walnięty czujnik poziomu paliwa... :?: :?:
W tym wypadku najlepiej tankować do pelnego i ustawiać licznik dzienny km...
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP
 
Posty: 6188
Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

15 Maj 2010, 18:52

To moze nalac paliwka do pełna wyjezdzić całość i nalac znowu do pełna i zobaczyć czy cos pomoze jak nie pomoze to wtedy co musiałbym wymienić czujnik paliwa z filtrem czy coś z elektryki?
wik23
Nowicjusz
 
Posty: 26
Miejscowość: z fs

15 Maj 2010, 18:56

wik23 napisał(a):To moze nalac paliwka do pełna wyjezdzić całość i nalac znowu do pełna i

Myślę ze tym sposobem nic nie osiągniesz...
wik23 napisał(a):to wtedy co musiałbym wymienić czujnik paliwa

Raczej to musisz zrobić zeby Ci dobrze pokazywał stan paliwa w zbiorniku :!:
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP
 
Posty: 6188
Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak bezpiecznie wyjechać z zaspy śnieżnej?
    Padający śnieg w połączeniu z wiejącym wiatrem powoduje powstawanie zasp śnieżnych, głównie na poboczach dróg. Jazda przez zaspy wymaga wysokich umiejętności i odpowiednio przygotowanego samochodu. Pojawiające ...

15 Maj 2010, 23:32

Licznik do naprawy Trzeba przelutowac
Odkodowanie radii samoch [email widoczny po zalogowaniu] tel 509674475 GG 6005324
elektron1234
Aktywny
 
Posty: 306
Miejscowość: Rzeszow

17 Maj 2010, 15:03

Odkrec czujnik paliwa i sprawdz czy nie sa uszkodzone druciki ewentualnie czy nie ma na nich osadu rdzy i innych smieci
Sprawdz tez czy w plywaku nie ma paliwa.
Jesli czujnik zaniza mozesz deliktanie wygiac drut na ktorym jest plywak do gory ale bardzo delikatnie doslownie milimetr.Tym sposobem mozna nieco poprawic jakosc wskazan
Tak czy inaczej najkorzystniej jest jesli w zbiorniku zawsze jest minimum 1/2 paliwa.Zmniejsza to ilosc wilgoci a tym samym lepsza jest jakosc paliwa.
dark13
Początkujący
 
Posty: 84
Miejscowość: szczecin