Seat Leon do oceny, czy jest warty obejrzenia ?

30 Cze 2016, 15:43

Witam, jestem na etapie poszukiwania auta, budżet to 14 tyś i natrafiłem na tego Leona.
Lecz chciałbym się Was poradzić gdyż jestem laikiem, czy warto jechać go oglądać.
[link do oferty na Allegro wygasł]

Pozdrawiam :)
robert1904
Nowicjusz

Auto: nie mam

30 Cze 2016, 16:26

Pomijając to że ten Leon ma kręcony przebieg i to tak solidnie, takie przebiegi to nawet 1,6 mpi nie mają, a dalej sprzedawca - bajkopisarz, jakoby auto przez kilka lat nie miało prawa się popsuć, na jakiej podstawie tak sądzi że 14 letni samochód nie będzie się psuł?
Obawiam się że miał też przygody bo sprzedawca chyba celowo nie pokazuje przodu i tyłu auta, a jedynie boki i to pod kątem.

Nie mniej jednak może byc ok ale lepiej chłodno spojrzeć na auto, jakiś szmelc to to nie jest, no ale patrząc na kierownice to moim zdaniem poniżej 250 tys to on nie ma, a 135 tys to miał może w 2009 roku...

P.S. jakie przebiegi robisz rocznie?
Lovato34
Aktywny
Awatar użytkownika

Miejscowość: Wlkp
Prawo jazdy: 18 08 2002
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: VW Golf 4
Silnik: 1,8T
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

30 Cze 2016, 19:29

Tak jak myślałem że ogłoszenie jest bardzo podejrzane, no i trafna uwaga że są tylko zdjęcia z boku samochodu. Więc wydaje mi się że sprzedający ma coś do ukrycia.
Co do przebiegu to nawet nie uwierzyłem w tak niski ;)

Co do przebiegu to jeszcze go nie pokoujen gdyż będzie to moje pierwsze auto, ale rocznie około 8-9 tyś. Pół na pół trasa/miasto. Minimum 3 razy w miesiącu trasa 100km.
robert1904
Nowicjusz

30 Cze 2016, 19:48

Jak robisz tylko 8-9 tys to lepiej szukaj wersji 1,8/1,8T bo diesle nie będą się opłacały.
A co do tego przebiegu, gość niby zakupił 10 lat temu z Holandii auto, tylko na zachodzie diesle robią 30-35 tys spokojnie rocznie to policz po 4 latach ile by miał, to ten gość by musiał praktycznie tylko kupić i niemal postawić :lol: