Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Mi3W napisał(a):Moje roczne przebiegi to około 10-15tys
Mi3W napisał(a):Co będzie dla mnie lepszym wyborem?
Mi3W napisał(a): Ponieważ nie mogę się zdecydować, wymagam od auta aby było zwinne „depne i jedzie” lubię czuć efekt tzw. Wgniatania w fotel. Chce czuć te przyspieszenie i napewno będę chciał ten silnik podkręcić na samo auto mam w granicach 15tys. Jeżeli znajdę coś bez lpg to troszkę taniej żeby mieć pieniądze na jego założenie. Co będzie dla mnie lepszym wyborem? Proszę pomóżcie bo mam mętlik w głowie
Trochę czytałem i chyba wybiorę diesla mam nadzieje że nie będę żałował
Pionek napisał(a):No i warto pamiętać że TDI ma 320 Nm a 1,8T "tylko" 230 bodajże.
Mi3W napisał(a): auta aby było zwinne „depne i jedzie” lubię czuć efekt tzw. Wgniatania w fotel.
to zerknij na ten filmik i jestem ciekaw czy ten uważasz że 230 niutów zawsze zostawi diesla?galakty napisał(a):Tylko te 230 niutków zostawia diesla zawsze i wszędzie.
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
No niestety 400 Nm robi swoje i tego nie da się ukryć dlatego taki ARL który fabrycznie ma więcej koni niż producent podaje jak to diesle czyli ok 160 + 320 niutów będzie zdecydowanie dawał lepsze efekty na drodze niż 1,8T
Pionek napisał(a):to zerknij na ten filmik i jestem ciekaw czy ten uważasz że 230 niutów zawsze zostawi diesla?
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]