Seat toledo 2002r.problem z zegarem

29 Sty 2009, 00:07

zegar czasami po przekręceniu kluczyka głupieje wskazniki dziwnie sie zachowuja wskazuja błedne parametry po wyłaczeniu stacyjki i ponownym właczeniu jest oky prosze o pomoc co to moze byc
janusz73
Nowicjusz
 
Posty: 4

29 Sty 2009, 12:04

Zacznij więc od stacyjki - najprościej by było,jakbyś na czas jazdy przewody ze stacyjki zmostkował na kostce.Chodzi o to,żeby wyeliminować styki stacyjki.Nie jestem pewny,czy w tym autku nie masz czasami przekaźnika zapłonu(głównego),który podczas włączania/wyłączania stacyjki steruje wszystkimi obwodami,które są włączane po włączeniu stacyjki.Jak jest,to może on mieć nadpalone styki,albo cewka już się kończy.Jak to sprawdzić?Podczas przekręcania stacyjki musi być zupełna cisza wokół ciebie i w momencie jak przekręcisz kluczyk,to będzie słychać dzwięk załączającego się przekaźnika.Chyba,że któryś z forumowiczów ci podpowie czy ten przekaźnik jest napewno.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

29 Sty 2009, 13:05

bardzo ci dziekuje
janusz73
Nowicjusz
 
Posty: 4

29 Sty 2009, 19:21

Oczywiście napisz,jak udało ci się rozwiązać ten problemik.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

29 Sty 2009, 20:05

narazie czekam aż mi sie to nasili
janusz73
Nowicjusz
 
Posty: 4

04 Mar 2009, 15:45

problem juz zlokalizowałem dzieki za pomoc
janusz73
Nowicjusz
 
Posty: 4
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Sprinter 316 LGT zasilany benzyną i gazem LPG
    Sprinter 316 LGT (Liquefied Gas Technology), wyposażony w 4-cylindrowy silnik o zapłonie iskrowym o pojemności skokowej 1796 cm3, rozwijający moc 115 kW (156 KM) przy 5000 obr/min. Silnik mógł być zasilany benzyną ...