REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
jiGsaw napisał(a):am wiesz z racji wykształcenia, że te hybrydy to ślepy zaułek.
Nadal nie rozumiem tej metki przypisanej Oplowi, jak Opel to i rdza? WTF?
Jak ktoś nie dba o blachę i olewa ten team to potem są takie skutki. Miałem kiedyś Calibrę 91r z Niemiec od znajomych z gr. VAG i BMW słyszałem że progi i repertuarki będę robił co tydzień. A prawda była taka że Golfy i E36 gniły im szybciej niż moja Cali i skończyły się docinki na temat rdzy. Dziadek kumpla miał białą astrę F kupioną w niemieckim salonie tez z 91r stała non toper na dworzu i remont blacharki robili jej dopiero w 2005r (auto było konserwowane i dbane od początku). Więc nie wiem czy te dwa egzemplarze to były jakieś super odporne na rdze, czy to po prostu gadanie ludzi którzy nigdy nie mieli Opla albo mieli (5x bitego albo po kasacji i spawanego z 2 aut) i narzekają.
Więc kolego jaki byś samochód nie kupił będzie czekał cię remont blachy w szybszym bądź późniejszym czasie to cię nie ominie.
Mazdy 6 nie miałem ale jeździłem, fajne autko i b. wygodne w środku i miał dobre przyśpieszenie to był jakiś silnik 2.0 benz.
Zostaw sobie zawsze margines ten 1000zł i wymień wszystkie rzeczy eksploatacyjne oleje,filtry,rozrząd,płyny etc. Kiedyś kolega kupił auto i pytał się sprzedawcy czy coś do wymiany mówił że wszystko niedawno było robione. A jak wymienialiśmy tydzień później filtr oleju to olej czarny jak smoła, pasek od alternatora sparciały chyba tyle lat co samochód miał, chyba że delikwent ma jakieś faktury wtedy ok.