Z gazikiem nie będzie problemu.
Jeśli chodzi o automaty w s60 to były montowane 5b i 6b. 6b pojawiły się bodajże w 2005 i wszystko jest z nimi ok. Starsze, 5b skrzynie nie były jakoś spektakularnie trwałe w połączeniu z mocnymi silnikami z turbo i zdarzało im się szarpać - ale to już akurat kwestia eksploatacji/serwisu, miałem s60 2.5T z takim automatem i wszystko było w jak najlepszym porządku.
Generalnie jak to przy kupnie każdego automatu skrzynię przed zakupem trzeba gruntownie sprawdzić bo jest po prostu kosztownym w naprawie elementem.
Uprzedzę również forumowicza nick'iem Pionek, który zaraz się tutaj pojawi zrzędząc i przywołując incydentalne przypadki pękania bloków silnika 2.5T - ten sam słupek był wykorzystywany przez forda. Ze zmienioną głowicą, osprzętem i pewnie jeszcze kilkoma pierdołami był montowany z podniesioną mocą min. do mondeo czy focusa rs. Pojawiają się w internetach nieliczne przypadki, gdzie, przy zwykle podkręconym programem i pałowanym silniku (bo kto kupuje takiego focusa rs do jazdy po zakupy?) pękały tuleje. Przy 2.4 nie ma się do czego przyczepić (choć te tuleje w 2,5 to i tak mocno naciągane
)