Sedan w benzynie do 20 000 zł

24 Sie 2015, 13:49

Ja bym dla spokoju wymienił tak jak pasek się wymienia
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

24 Sie 2015, 15:18

Tak chyba będzie najmądrzej jeżeli auto ma posłużyć 4 / 5 lat. Najprościej mówiąc po zakupie wymienić rozrząd ( chyba że jest faktura, że było to niedawno robione ), oleje, filtry ewentualnie coś w zawieszeniu, klocki, tarcze i cieszyć się jazdą :)
matss26
Nowicjusz
 
Posty: 24
Prawo jazdy: 01 06 1990
Przebieg/rok: 8tys. km
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.4
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

24 Sie 2015, 20:29

Ja miałem dobrze udokumentowaną wymianę sprzed 2 lat i widać, że paski świeże, więc sobie odpuściłem
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

26 Sie 2015, 16:06

Chciałbym odświeżyć temat ponieważ po przeanalizowaniu rynku nie mam pojęcia co byłoby dla mnie lepszym wyborem :) moje propozycje:
1. BMW e46 - silnik 2.2 / 2.5 / 3.0
2. BMW e39 - silnik 2.5 / 3.0
3. Honda Accord - silnik 2.0 / 2.4
4. Audi A6 C5 - silnik 2.4 / 2.8
Wg was który z tych modeli będzie dla mnie dobrym wyborem kierując się wymaganiami z początku postu ? Stosunek ceny do jakości do kosztów eksploatacji ( części ) ?
matss26
Nowicjusz
 
Posty: 24
Prawo jazdy: 01 06 1990
Przebieg/rok: 8tys. km
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.4
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

26 Sie 2015, 17:09

BMW z jak największym silnikiem
Accord z 2,4
Audi z... 2,7 biturbo, bo zwykłe Vki sporo palą
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

26 Sie 2015, 19:09

Chciałbym znaleźć z instalacją gazową, BMW wiem że dobrze ją znosi. Jak wygląda sytuacja z silnikiem 2.4 + lpg Hondy ?
matss26
Nowicjusz
 
Posty: 24
Prawo jazdy: 01 06 1990
Przebieg/rok: 8tys. km
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.4
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

26 Sie 2015, 20:43

trzeba zainwestować w bardzo dobrą instalkę najlepiej z lubryfikatorem lub z wtryskiem w fazie ciekłej - powód to miękkie gniazda zaworowe
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

27 Sie 2015, 12:20

Chyba najlepszym rozwiązaniem będzie poszukać samochód z już założoną instalacją ?
matss26
Nowicjusz
 
Posty: 24
Prawo jazdy: 01 06 1990
Przebieg/rok: 8tys. km
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.4
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

27 Sie 2015, 13:26

matss26 napisał(a):Chyba najlepszym rozwiązaniem będzie poszukać samochód z już założoną instalacją ?


Tak, ale tylko z taką o jakiej napisał dzida + z udokumentowanymi regulacjami luzów zaworowych (przy LPG co 20 tys. km).
łysy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2759
Zdjęcia: 2
Prawo jazdy: 12 09 2001
Auto: VW Golf VII
Silnik: 1.4 TSI 150KM
Paliwo: Benzyna

27 Sie 2015, 15:37

Rozumiem, postaram się takowej poszukać. Gdybym jednak kupił samą benzynę to + / - jaki jest orientacyjny koszt założenia dobrej instalacji gazowej do silnik 2.4 ?
matss26
Nowicjusz
 
Posty: 24
Prawo jazdy: 01 06 1990
Przebieg/rok: 8tys. km
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.4
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006