Seicento 900 Kopci jak ruski czolg :D

17 Sty 2015, 18:57

[*] Witam , mam seja 900 z lpg , auto strasznie dymi , plynu nie bierze natomiast olej tak , mam zabrudzony filtr powietrza w oleju ( ps auto kupilem 3 dni temu) teraz pytanie czy mozliwe ze przez odme wybilo oliwe do filtra i przez to kopci bo olej byl max czy problem bedzie tkwil w pierscieniach lub yszczelniaczami zaworow . z gory dzieki za podpowiedzi . pozdrawiam :)
davespace
Nowicjusz
 
Posty: 21
Prawo jazdy: 18 12 2012
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seicento i Fabia
Silnik: 0,9 i 1,2 HTP
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

18 Sty 2015, 19:10

Wyjmij bagnet i zobacz czy mocno przez niego dmucha,raczej masz przedmuchy ze skrzyni korbowej(pierścienie).
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8572
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

20 Sty 2015, 18:31

Lekko dmucha :\ swieci przy odpalaniu kontrolka wtrysku , auto ma malo mocy , bierze stan oleju od max do min na 200 km chociaz silnik nie jest szczelny jeszcze , lepiej remontowac silnik czy kupic uzywany ?
davespace
Nowicjusz
 
Posty: 21
Prawo jazdy: 18 12 2012
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seicento i Fabia
Silnik: 0,9 i 1,2 HTP
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

20 Sty 2015, 18:34

Ja bym szukał silnika.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8572
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

20 Sty 2015, 19:12

A moze byc to spowodowane ukladem wtryskowo zaplonowym bo smierdzi benzyna + auto nie rowno pracuje moze to przez to ? Zauwazylem ze spalanie jest wieksze . jeszcze ta kontrolka w sumie skoro zostawiam za soba taka zaslone dymna i auto pali ok 50 ml oleju na 100 km to raczej nie mozliwe . Pozdrawiam
davespace
Nowicjusz
 
Posty: 21
Prawo jazdy: 18 12 2012
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seicento i Fabia
Silnik: 0,9 i 1,2 HTP
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

26 Sty 2015, 17:33

hej , wymieniłem kable już i tak nie kopci
davespace
Nowicjusz
 
Posty: 21
Prawo jazdy: 18 12 2012
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seicento i Fabia
Silnik: 0,9 i 1,2 HTP
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota Supra - pięć generacji
    Toyota zaprosiła właścicieli oraz największych fanów klasycznych modeli Supry na zamkniętą imprezę z udziałem Tetsuyi Tady, twórcy Supry piątej generacji. Główny inżynier najnowszego sportowego coupe ...

22 Sie 2015, 17:08

siema , pisze po czasie ale może sie przyda to innym , otóż wymieniłem silnik , kopcił bo jadł olej jak wariat , a dlaczego ? pewnie myślicie że upg , lub pierścienie a otóż nie , rozebrałem silnik i co się okazało ? właściciel przedemną najwidoczniej wymieniał świece :) ale chyba był nadpobudliwy (adhd czy coś :D ) ukręcił świece i idiota gwintował otwór bez ściągania głowicy , co za tym stoi upiułki metalu wpadły do cylindra , i wyrobiły rowy na cylindrze przez co pierścień nie zbierał oleju , co najlepsze że pierścień był w nienajgorszym stanie , głowica była w stanie opłakanym , szczególnie 2-gi cylinder kompresi tam było aż 2 bary :D , kupiłem silnik z allegro za 300 zł , zrobiłem w nim kapitalke , wymieniłem nawet łańcuch rozrządu , pierścienie , upg + planowanie , uszczelniacze zaworów , i silnik przejechał już ok 30 tys km . I ani kropli oleju nie dolałem . Pozdrawiam :)

Czytaj więcej seicento-900-nierowna-praca-krzebicie-na-kablu-vt81689.htm#ixzz3jYZu4PBm
davespace
Nowicjusz
 
Posty: 21
Prawo jazdy: 18 12 2012
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seicento i Fabia
Silnik: 0,9 i 1,2 HTP
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna