Sharan - jaki rok i na co patrzeć...

17 Mar 2019, 16:18

Witam. Jestem kompletnym laikiem auto-moto. Zamierzam kupić auto w przedziale 6-8 tys zł. Mój wybór to Sharan Tak mi doradzają znajomi. Auto do przewozu narzędzi, materiałów budowlanych - nie kosmicznych ilości max 250 - 300 kg Duże ilości jadą prosto z hurtowni do miejsca docelowego , Ma to też być auto, by pojechać nim gdzieś na weekend z rodziną. Myślę , że będę nim robił ok 5 tyś km miesięcznie

Jaki rok , jaki silnik ( benz , diesel) , na co patrzeć? Podobno gazu nie, bo nie wiadomo co się kupi. Jak napisałem jestem laikiem kompletnym Nie jeździłem ponad 10 lat i ostatnie moje używane już auto pochodziło właśnie z tamtego okresu (VV Golf II), a i tak umiałem wymienić tylko raz oponę :) Świecy nigdy ;)

Proszę o wszelkie sugestie i podpowiedzi Z góry dziękuję za wszelką pomoc Pozdrawiam
jan43
Nowicjusz

17 Mar 2019, 18:42

A może coś takiego czy za mały?
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

albo taki

z Sharana ja bym szukał po prostu 1,9 tdi

Musiałbyś podać rejon zamieszkania by konkretne oferty zapodać do oględzin. To są tylko luźne przykłady.
Pionek
Stały forumowicz

Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

17 Mar 2019, 19:33

Rejon Gdańsk - Malbork -Orneta
jan43
Nowicjusz

17 Mar 2019, 20:30

W takiej cenie nie ma co się napalać na jeden konkretny model gdy nie masz ''zachciewajki''. Są też inne auta warte polecenia a też mega pojemne. Co do szarana to masz też bliźniaczego Seata Alhambra czy Ford Galaxy, minivanem wartym polecenia jest tez Zafira
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

17 Mar 2019, 21:37