Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
speedyrider napisał(a):Dlaczego tłok w silniku nie jest skonstruowany tak by jego praca była obustronna
Nic, tylko musisz wziąć pod uwagę to że takie rozwiązanie nie było by tak proste jak to narysowałeś tylko dużo bardziej skomplikowanespeedyrider napisał(a):Cóż złego jest w fantazjowaniu?
To drugie. Jak ja nie lubię tego rozwiązania, to co zaoszczędzisz nie wystarczy nawet na naprawę rozrusznika a to tylko jeden z szybciej zużywających się podzespołów przy tym systemieyeti65 napisał(a):bezsensowny start-stop który realnie ogranicza spalanie wyłącznie w beznadziejnych euro testach), czy jedynie ma zaspokoić wymagania europejskich urzędasów
speedyrider napisał(a):Albercie, weź pod uwagę fak iż ot by taki jak Einstein czy tam Kopernik to też szajbusy były . Bez wymyślania, cudowania, próbowania, kombinowania świat raczej by nie istniał a fantazja to cos naprawdę coś poważnego bo od niej zaczyna się praktycznie wszystko. Znasz frazę "myśl twórcza"? Wiem że to wszystko naprawdę "dzikie" może sie wydać no ale dzięki szajbusom dziś wiemy że ot by taki jak W124 może jeździć na prawie wszystko (paliwa alternatywne). Cóż złego jest w fantazjowaniu?
speedyrider napisał(a):Cóż złego jest w fantazjowaniu?
Kacper napisał(a):Nic, tylko musisz wziąć pod uwagę to że takie rozwiązanie nie było by tak proste jak to narysowałeś tylko dużo bardziej skomplikowane
speedyrider napisał(a):Aaaaa, od kiedy ekonomia idzie w parze z ekologią?
yeti65 napisał(a): bezsensowny start-stop który realnie ogranicza spalanie wyłącznie w beznadziejnych euro testach
Baza z danymi technicznymi samochodów marki VOLKSWAGEN. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne VOLKSWAGEN