Silnik 1.9 TDi 90 KM czy 110 KM?

17 Sty 2011, 18:21

Jaki silnik lepiej będzie się sprawował jeśli chodzi o niezawodność - kwestię spalania pomijamy bo to prawie podobnie pali. Chodzi mi o bezawaryjnośc z waszego doświadczenia bądź słyszenia od innych. Wiem, że 110 ma koło dwumasowe no ale potrzebuję konkretów od Was. Czy to naprawdę tak często się psuje, a może jeszcze coś dochdzi z usterek?

Bo chce kupić A3 albo Golfa IV z tym silnikiem.Tylko właśnie nie wiem z jakim lepiej.
misza198818
Początkujący
 
Posty: 62
Miejscowość: Wielkopolska

17 Sty 2011, 18:27

Dwumasa + zmienna geometria łopatek turbiny w 110. Mimo to ja bym brał 110 KM ;)
Kubuch
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2671
Miejscowość: Matplaneta
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Fiesta MK7 FL / Mini One
Silnik: 1,0 100 KM/1,6 90 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2013

17 Sty 2011, 18:29

110km obowiązkowo, no i jakiś chip zrób od razu aby to jechało fajnie. :wink:
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

17 Sty 2011, 18:50

Ja mam Octavie 90KM zachipowaną na 130 :) i leci ładnie :) takze polecałbym ci zakupic wersję 90KM mniej pali troszkę od 110KM i turbina jest nie do zabicia.. chyba ze wymieniasz olej co 50tys km :) (ale to chyba kazda wtedy padnie) ja robię trase 500km wjeżdżam an podwórko i odrazu gaszę silnik i z turbina nic się nie dzieje :) a podobno w 100KM lepiej je schładzac bo lubia paść:)
Mati2802
Aktywny
 
Posty: 389
Miejscowość: Elblag
Prawo jazdy: 18 06 1981
Auto: Octavia TDI, Golf TDI, Matiz

17 Sty 2011, 18:53

Nie pisz więcej tych bzdur o turbinach. Każda turbina padnie przy takim traktowaniu.
Kubuch
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2671
Miejscowość: Matplaneta
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Fiesta MK7 FL / Mini One
Silnik: 1,0 100 KM/1,6 90 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2013

17 Sty 2011, 19:39

Nie przesadzaj chłodzenie jest wskazane raczej po ostrym dawaniu w palnik... rozsmiesza mnie jak ktoś jedzie tak ze ledwo co turbo dmucha i staje na 3 minuty i gasi :razz: bez jaj to nie jest kobieta tylko auto
nitro
Zaawansowany
 
Posty: 928
Miejscowość: znikąd
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi S8 "Samochodem roku 2013" na Ukrainie
    Audi S8 zdobyło prestiżowe wyróżnienie na Ukrainie. W klasie luksusowych limuzyn przyznano mu tytuł "Samochodu roku 2013". Werdykt podjęło jury składające się z ekspertów w dziedzinie motoryzacji i osób ...

17 Sty 2011, 19:59

Miałem kiedyś audi z silnikiem 1.9 tdi 110km i nic się z nim nie działo sprzedałem go znajomemu teraz samochód ma najechane 350tys km a silnik nadal igiełka. Nie jestem pewny ale większość osób mówi, że 110km pali mniej od 90km
dzedzej
Nowicjusz
 
Posty: 44
Miejscowość: bydgoszcz

17 Sty 2011, 20:04

Mati2802 napisał(a):Ja mam Octavie 90KM zachipowaną na 130 :) i leci ładnie :) takze polecałbym ci zakupic wersję 90KM mniej pali troszkę od 110KM i turbina jest nie do zabicia.. chyba ze wymieniasz olej co 50tys km :) (ale to chyba kazda wtedy padnie) ja robię trase 500km wjeżdżam an podwórko i odrazu gaszę silnik i z turbina nic się nie dzieje :) a podobno w 100KM lepiej je schładzac bo lubia paść:)


twoja głowa jest zchipowana na 130 IQ

piszesz bzdury.


a co do tematu to 90km jest mniej awaryjnym modelem...
ale mimo wszystko bierz 110km.
Fiat Bravo 1,9 JTD 2000r
Opel Astra F Gsi 2,0 16v 1994r
Opel Astra F 1,6 16V 1995r
hemp
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 293
Miejscowość: Szczytno

17 Sty 2011, 20:18

No to dzięki za porady ;)

Jak się popsuje no to i tak trzeba będzie naprawić i tak ;)
misza198818
Początkujący
 
Posty: 62
Miejscowość: Wielkopolska

17 Sty 2011, 21:01

Akurat jest zachipowana an 130 Koników mało wiesz chyba o TDI i ile da się z nich wyciągnać: ) Nie będe się kłócił z osobą która o TDI nie ma pojecia :) Żegnam ^^
Mati2802
Aktywny
 
Posty: 389
Miejscowość: Elblag
Prawo jazdy: 18 06 1981
Auto: Octavia TDI, Golf TDI, Matiz