
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Śrubka regulacyjna jest lub jej nie ma w elemencie do którego przykręcasz silniczek krokowy.MotoAlbercik napisał(a):Ani troszkę nie kojarze nic o żadnej śrubce
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
To może nic nie dać . Mimo że napięcie będzie na elektrozaworze może on się nie otworzyć. Syf , zabrudzenie , będzie niejako wisiał.MotoAlbercik napisał(a): Muszę chyba pomyśleć o jakichś kontrolkach - pociągnąć do środka przewody z każdego elektrozaworu i zrobić kontrolki z diód led.
I to jest pytanieMotoAlbercik napisał(a):Tak się zastanawiam, co reguluje wolne obroty silnika na LPG?
bonifacy napisał(a):Wywal attuator ( powieś go gdzieś na przewodach) a w jego miejsce wstaw zwykły register . Koszt niewielki.
Zwróć tutaj uwagę na to że przy śrubie attuator może zachować się dziwnie. Ustawi się do tego co odczyta sonda. Jeśli ustawisz register na ubogo to krokowiec będzie się otwierać nawet na maksa . Na bogato odwrotnie . Srężenie zwrotne a w tym przypadku go nie ma. Możesz podejrzeć czy się nie klei po przełączeniu na LPG. Zwłaszcza na chłodnym motorze. Czasami trzeba go przemyć.MotoAlbercik napisał(a):czy się wysuwa i chowa przy dodawaniu gazu.
bonifacy napisał(a):Zwróć tutaj uwagę na to że przy śrubie attuator może zachować się dziwnie. Ustawi się do tego co odczyta sonda. Jeśli ustawisz register na ubogo to krokowiec będzie się otwierać nawet na maksa . Na bogato odwrotnie .