03 Wrz 2009, 12:35
dlaczego pytam ? ponieważ ostatnio było trochę problemów z moim lanosem - pisałem we wcześniejszych postach mianowicie nie dało się przekroczyć bariery 130 km/h no może 140km/h czy to na gazie czy na benzynie .. .tzn. na gazie chodził o wiele "sprawniej" był sporo szybszy (lepiej przyśpieszał) i nie szarpał ... natomiast na benzynie strasznie szarpał i nie mial kompletnie mocy.... historia zakończyła się na : wymianie cewki napięciowe, kabli WN, świec na NGK, cewka imobilajzera, sondy lambda (nowa boshowska założona w ASO), czujnik położenia wału korbowego i trochę kabelków + czyszczenie przepustnicy - wszystko zrobione w ASO co prawda jest o niebo nawet o 2 nieba lepiej ! auto rozpędza się żwawo ! do 170 km.h bez problemu rzecz w tym, że jak się przyśpiesza to czasami nie zawsze jak dochodzi się do ok. 2,8 tys obrotów lub ok 3 tys. to samochód jak by zwalnia - tak jakby go coś muliło po czym dostaje dosłownie kopa i świetnie przyśpiesza ..... oczywiści filtr paliwa + filtr powietrza wymieniona - pompa sprawdzona 100% sprawna, nie mniej jednak martwi mnie trochę to zachowanie - podkreślam, że chodzi tutaj o pracę silnika na PB !! a nie na LPG to zupełnie inny temat na LPG jest wszystko w porządku. dlatego pytam o krokowy .... prawdopodobnie wymienię go jutro + jeszcze kopułkę z filtra powietrza ponieważ 2 zatrzaski są urwane i zastąpione domową metodą innymi tak aby trzymały po prostu dlatego wymienię również obudowę filtra bo może gdzieś "źle " ciągnie powietrze ...... co o tym sądzicie ???
p.s Olej + wymieniony zawsze Castrol 10 w40. rozrząd wymieniony przy ok. 82 -83 tys, teraz jest 92 tys.
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae