Silnik się dławi

02 Lut 2007, 10:29

Witam Wszystkich.
Mam problem z samochodem polegający na tym :jeżeli odpalam silnik nawet po zimnej nocy(-5 )silnik pracuje normalnie,nie ma większych problemów ale niech tylko ruszę z miejsca,jedynka jeszcze pociągnie samochód ale przy zmianie biegu zaczyna go szarpać ,dusi silnik i w efeknie gaśnie.Potem są problemy z odpaleniem.Odczekuje jakieś 2 ,3 min i odpalam ponownie.I powtarza się historia.Tak parę razy aż zacznie działać w miarę normalnie.Dziwna sprawa na wstecznym jedzie jak szalony i nic mu nie jest.Dodam jeszcze żę żona wspominała mi że gasł jej samochód jadąc pod górkę parę razy a na prostej drodze ok.FiAT UNO 1.0 rok 1997 proszę pidzik
pidzik
Nowicjusz
 
Posty: 3
  • 02 Lut 2007, 15:39

    może filtr,zapłon źle ustawiony,wtrysk bądź gaźnik (nie wiem co tam jest),dziwna sprawa,kolega w Audi ma identycznie ale ma zasyfiony gaźnik strasznie i zapłon z tego co wiem średnio ustawiony.Zapytaj fachowca bo ja dałem posta o podobnej treści i nikt nie odpowiedział ;) Pozdrawiam serdecznie
    mex500
    Początkujący
     
    Posty: 52
    Miejscowość: Małopolska

    02 Lut 2007, 16:23

    Dzięki za podpowiedź.Właśnie boję się że jest uszkodzony wtryskiwacz.Ale też może być tak że(kobiety mówią że się psuje samochód a brak ....paliwa)zassało jakis paproch z paliwa a jeździła moja kochana na głębokiej rezerwie.Przynajmniej takie opinie uzyskałem od kolegów.I moje pytanie to czy występują podobne objawy w obydwu przypadkach?Jeżeli chodzi o ustawienie zapłonu to był ustawiany w serwisie FIAT-a komputer itd,wymienione kable WN,kopułka zapłonu,świece przeglądane jeszcze w miare,sonda lambda nowa,filtr paliwa -nowy,filtr powietrza -nowy.Jutro jadę do serwisu i dam znać co to było

    Maciek:)

    "samochód dodaje męskości.."sprawny napewno :)
    pidzik
    Nowicjusz
     
    Posty: 3

    03 Lut 2007, 08:58

    nie znam się zbytnio ale,jeśli jeździła na głębokiej rezerwie to może być coś z układem paliwowym,takie jest moje zdanie,podjedź na zaufanego mechanika żeby ci te rzeczy "przedmuchał",bo w serwisie dużo zapłacisz...oczywiście za sktuki nie odpowiadam,takie jest moje zdanie...chociaż jak ja kiedyś 125p na głębokiej rezerwie jeździłem (jak zawsze ;) ) to miał okres (wtedy akurat ojciec jeździł) że tracił wolne obroty,w ogóle nie chciał jechać,ale go przegonił (tj. ok. 5000 obr) i wszystko wróciło do normy...

    a co do wstecznego,to cośmi tu nie pasuje,skoro na wstecznym jedzie a do przodu nie chce :/,popytaj się też na innych forach,taka moja rada albo zajrzyj na forum UNO bo napewno jest,a tam założę się że coś więcej poradzą :)

    oo nawet mam : UNO KLUB POLSKA : fiatuno.pl

    Pozdrawiam i życzę udanej naprawy :)
    mex500
    Początkujący
     
    Posty: 52
    Miejscowość: Małopolska

    04 Kwi 2007, 18:35

    Witam.
    Problemem okazał się układ rozrządu.Ustawiony w serwisie Fiata.Narazie działa:)

    Pozdrawiam:
    Maciek
    pidzik
    Nowicjusz
     
    Posty: 3
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Czy serwisowanie w ASO się opłaca?
      Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...
      Doświadczenie za kierownicą to nie wszystko!
      Od lat największe zagrożenie na drogach stanowią młodzi, świeżo upieczeni kierowcy z grupy wiekowej 18-24 l, dla których wskaźnik liczby wypadków na 10 000 populacji jest najwyższy(1). Zdecydowana większość ...