06 Gru 2019, 10:20
A na jakich stacjach tankujesz? Na markowych, czyli BP, Orlen itp czy na jakichś przydrożnych? Bo problem może być jeszcze w samym paliwie - od chyba 1 października do 1 listopada powinno być paliwo przejściowe, a od 1 listopada powinno już być zimowe. Więc jak tankujesz się na Orlenie, BP itd, to masz zimowe. Ale jak na innych, to w zbiornikach ktoś może mieć jeszcze letnie, albo letnie wymieszane z przejściowym. Zależy od tego jak to paliwo komuś schodzi.
A jak nie, to warto byłoby się podłączyć pod komputer i podczas jazdy sprawdzić co się dzieje. Ale do tego musi być dobry mechanik który zna się na diagnostyce silnika. W przeciwnym wypadku pozostaje naprawa metodą prób i błędów, aczkolwiek w tym przypadku może to być ciężko - bo jak piszesz silnik pracuje normalnie, bez szarpań itd, a wtryskiwacz po około 30 sek. się włącza. Warto by było może wymontować wtryskiwacz i go sprawdzić. Filtry i inne rzeczy raczej nie mają znaczenia, bo po po tych 30 sek. silnik pracuje już normalnie. Więc dlatego obstawiałbym wtryskiwacz albo sterowanie nim.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...