Skoda Fabia 2 1.4 TDI 2010 - prośba o ocenę

25 Mar 2018, 14:38

Jeśli nie wymieniony to znaczy, że nikt za bardzo nie kombinował
Swoją drogą cena jak na handlarza nie jest niska więc warto się zainteresować
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

27 Mar 2018, 16:30

Panowie jak ocenilibyście tego Golfa 6?:

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Na ponizszej stronie widnieje "historia ceny" od czerwca 2017 - czy to znaczy, ze od wtedy jest wystawiony?

https://www.autouncle.pl/pl/samochody-u ... ja-5-drzwi
Ostatnio edytowany przez kolam, 27 Mar 2018, 16:37, edytowano w sumie 1 raz
kolam
Nowicjusz
 
Posty: 10
Auto: Brak

27 Mar 2018, 16:36

Jak dla mnie bezsensu.
Nie dość że handlarz, auto wymuskane, wybłyszczone to z podstawowym silnikiem, co prawda poprawionym ale nadal słabo jedzie i spali też trochę, minimum 1,6
Golf VI teoretycznie jest najlepszy w 2,0 TDI CR pod maską.
Ale ten 1,6 ujdzie, z tym że nie wiem czego szukasz bo Fabia TDI a teraz Golf 1,4?

Nie mówiąc o tym że za tę kasę znajdziesz lepszą wersję Golfa VI, tutaj masz biede, klima ręczna, podstawowy silnik, kierownica zwykła

Już nie wiem czy bym nie wolał Golfa V 2,0 150 koni ale w lepszej opcji.
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

27 Mar 2018, 16:55

Priorytetem jest dla mnie silnik do 1.4 - 1.6 i rocznik od 2007r. Kwota około 25 tyś zł. Jeżdżę spokojnie, mały litraż mi wystarcza zaś z wyposażenia to potrzebna tylko klimatyzacja i el. szyby.

Reszta, że tak powiem ewoluuje gdyż ciężko w okolicy do 100km znaleźć coś co bym mi odpowiadało a nie chce się dalej jeździć.
kolam
Nowicjusz
 
Posty: 10
Auto: Brak
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Tarcze hamulcowe zabezpieczone przed korozją
    Żeliwa są obecnie najpopularniejszym materiałem stosowanym do produkcji tarcz hamulcowych. Decyduje o tym stosunkowo prosta technologia odlewania, dobre właściwości termiczne i łatwa obróbka. Niestety, jak większość ...
    Silnik R110 – Renault ZOE
    Silnik R110 jest najnowszym osiągnięciem Renault, lidera na rynku samochodów elektrycznych w Europie, potwierdzającym jego strategię rozwoju i produkcji silników elektrycznych i kolejnym dowodem na know-how ...