Masz mnóstwo błędów braku komunikacji CAN między sterownikami . Z tym że z ich opisu wynika że są to błędy przerywane , nie stałe . Odczyt - 40 stopni czujnika temperatury powietrza zasysanego zazwyczaj wskazuje na przerwę w jego obwodzie elektrycznym . Natomiast co do
kontrolki ciśnienia oleju tutaj również może być okresowa przerwa na jego kabelku lub za niskie obroty silnika co przekłada się na zmniejszoną wydajność pompy oleju . Piszesz że rzuciłeś okiem na wiązkę biegnącą po lewej podłużnicy . Tam gdzie ona łączy się ze ścianą grodziową zbiera się woda mocząc wiązkę . Nie będę Cię namawiał, zrobisz co uznasz za stosowne . W zasadzie trzeby rozpleść i kabelek po kabelku sprawdzać ich stan . Nawet naciągając w poszukiwaniu wewnętrznych przerw . Dalsza część tej wiązki biegnie w podszybiu do głównego złącza instalacji między komorą silnika a wnętrzem . Tutaj też jest bardzo duże oddziaływanie wilgoci na ową wiązkę. To tak informacyjnie odnośnie tematu gnijącej wiązki. Ciężko będzie Ci pomóc tak na odległość .