Skoda fabia problem z rysami

13 Paź 2007, 18:36

Mam ogromną prośbę jestem młodym kierowca i niedawno kupiłem swój 1 samochód! Mam ogromną obsesje na jego punkcie! Ale niestety zamiłowanie do niego nie idzie w parze z doświadczeniem! Otóż mam problem! Umyłem samochód szamponem z woskiem twardszą myjką, pow wyschnięciu okazało sie ze karoseria pokryta jest masą rys, nie są to rysy głębokie jak np po przerysowaniu jakimś metalem lecz wydaje mi sie ze lekkie powierzchniowe jak np przetre wilgotna szmatka to nic nie widać! Moje pytanie do doświadczonych forumowiczów czy jest jakiś sposób żeby sie ich pozbyć, słyszałem ze może polerowanie u lakiernika albo coś w tym stylu??? pomocy!!! :cry:
Petro013
Nowicjusz

• 15 Paź 2007, 07:53

mozesz spróbowac wypolerować pasta woskową TEMPO.ma działanie lekkościerne wiec powinna pochłonąc niewielkie rysy.instrukcja uzycia jest na opakowaniu.i nie wcieraj pasty zbyt mocno zeby nie osłabić lakieru.oczywiście możesz tez pojezdzić i popytac po swojej okolicy o ceny polerowania u lakiernika.jezeli bedzie nie drogo to ja bym wolał wypolerować u fachowca.a co do myjki to najlepsza jest duża gąbka.musisz często ją płukać w szamponie zeby nie rysować lakieru brudem który sie na niej osadza z karoserii.i przed myciem pamietaj aby dokładnie wypłukac karoserie woda z weża wtedy zmyjesz drobinki kurzu i piachu które mogły by porysowac lakier.mozesz tez pomyśleć o myciu w stacji benzynowej z ćiśnieniowej myjki. troche biegania i za 6 złotych spokojnie idzie umyć samochód
    chicken19
    Zaawansowany

08 Lut 2008, 08:16

Witam,
    polecam Panu pastę Strong polish lub Easy Polish (do ciemnych kolorów). Można ją kupić przez naszą stronę --- nie potrzeba doświadczenia, wystarczy szmatka bawełniana i trochę czasu. Na naszym sklepie są również zdjęcie efektu takiego polerowania. Napewno będzie Pan zadowolony.
    Michał.
    HartimCarCare
    Nowicjusz

Miejscowość: Kraków
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne