Skoda Felicia 1.3 MPI, oszacowanie kosztów naprawy

17 Kwi 2013, 15:46

Witam wszystkich. To mój pierwszy temat. Liczę na wyrozumiałość jeżeli to zły dział etc. Do rzeczy. Na przeglądzie wczoraj wyszło, że muszę zrobić kilka "rzeczy" i prosiłbym kogoś o orientacyjne powiedzenie mi ile może mnie wynieść taka robocizna. Przyznam, że jestem laikiem, więc nie chciałbym zostać maksymalnie wydojony i żebym wiedział co powiedzieć. Chodzi o wymianę końcówki drążka kierowniczego prawa strona, końcówkę wahacza również prawa strona, oraz osłona półosi prawej. Wszystkie części posiadam. Chodzi mi jedynie o opinię kogoś kto robił u siebie takie naprawy, bądź kogoś kto wykonuje takie naprawy. Dziękuję z góry za odpowiedzi.
wredny30
Nowicjusz

Prawo jazdy: 03 03 1983
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Skoda Felicia
Silnik: 1.3
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

02 Maj 2013, 11:31

Witaj
To nie są drogie części bo z tego co się orientuje to za części powinieneś koło 150 zł zapłacić no i do tego właśnie robocizna za którą mechanik też raczej nie powinien dużo wziąć bo to są naprawdę nie wielkie naprawy :) W zasadzie samemu by można to zrobić ;)
Stworek
Początkujący

Miejscowość: Mława
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Opel Astra
Silnik: 1.4 8v
Paliwo: Benzyna + LPG

02 Maj 2013, 14:40

już jestem po robocie :) 65 zł części + 150 zł robocizna.
wredny30
Nowicjusz

03 Maj 2013, 05:23

no proszę bardzo części nawet Cie mniej wyniosły hehe :)
Cieszę się bardzo :)
Pozdrawiam!
Stworek
Początkujący

Miejscowość: Mława
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Opel Astra
Silnik: 1.4 8v

11 Maj 2013, 18:12

Jeszcze zapomniałes ustawić zbiezność chyba...A po tych naprawach trzeba ją ustawić. Jak mechanik powiedział, że nie trzeba, bo liczył gwinty przy odkręcaniu ko ńcówki drażka, to lepiej go zmień.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy