Skoda Felicia 1.3 MPI Woda w oleju.

24 Mar 2007, 11:16

Witam wszystkich forumowiczow. Wczoraj zdazyl mi sie przykry przydek. Podczas wymiany uszczelki pod glowica w moim "rumaku" przez przypadek dostaly sie resztki plynu chłodniczego(ok0,3l tak na moje oko) do misy olejowej w ktorej nie bylo juz oleju. Wiec "wytelepalem" to co moglem przez korek spustowy oleju. Po zalaniu olejem odpalilem i przejechalem sie. Zauwazylem jednak ze za kazdym wcisnieciem sprzegla podczas jazdy lub na postoju rozgrzanego silnika swieci sie kontrolka ciśnienia oleju i samochod sie troche grzeje (na trasie mial ok 87 C gdy poprzednio mial ok 78) a na postoju sie zaczyna gotowac co nigdy miejsca wczesniej nie mialo. Samochod ma przejechane 108,5 tys km i zalany jest Lotosem 5w/40 (tak jak podaje ksiazka serwisowa- wczesniej mial zalany ten sam olej). Oczywiscie wystepuje skraplanie sie wody na korku wlewu oleju. Zwracam sie z prosba do wszystkich czy bedzie konieczna wymiana oleju i filtra czy tez mozna poczekaz ze odparuje samo (tzn przejechac sie na jakas trase) Z gory dziekuje za odpowiedz. Pozdrawiam wszystkich!
Radziu
Nowicjusz
 
Posty: 1
Miejscowość: Ełk/Elbląg
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Czy serwisowanie w ASO się opłaca?
      Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...
      Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale 1963 rok
      Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale miała silnik z dwoma wałkami rozrządu o pojemności 1600 cm3 - wersji samochodu o tej samej nazwie - Giulietty, zaprojektowanej przez Franco Scaglione dla firmy Bertone na nadwoziu z krótkim ...