Skoda Felicja 1.3LXI - Car Audio. Głośniki na tył w półkę

06 Lip 2009, 22:56

Witam. Jestem początkującym w zakładaniu i dobieraniu car audio. W mojej skodzie felicji są tylko 2 głośniki z przodu w drzwiach. Mam zamiar puścić kable pod plastikiem z prawej strony i kupiłem tanio takie 2głośniki [link do oferty na Allegro wygasł]

Jak mam je zamontować z tyłu w półkę ??
Jaki jest rozmiar głośników w przednich drzwiach??
Z jaką największą mocą mogo wstawić głośniki w przód w drzwi ??
Muszę zainwestować w wzmacniacz ?? Jaki??

Mam taki kabel [link do oferty na Allegro wygasł]\

Narazie chcę zamontować te głośniki na tył. Najlepiej powiedzcie mi jak mam to pokolei zrobić.
Mój budżet jest mocno ograniczony. Mogę maxymalnie dorzucić 100zł na dodatkowe bajery.
Proszę o odpowiedz i z góry dziękuję za pomoc. :idea: :idea:
kitac
Nowicjusz

Miejscowość: Kutno

07 Lip 2009, 15:03

kitac napisał(a):Witam. Jestem początkującym w zakładaniu i dobieraniu car audio. W mojej skodzie felicji są tylko 2 głośniki z przodu w drzwiach. Mam zamiar puścić kable pod plastikiem z prawej strony i kupiłem tanio takie 2głośniki [link do oferty na Allegro wygasł]

Jak mam je zamontować z tyłu w półkę ??
Jaki jest rozmiar głośników w przednich drzwiach??
Z jaką największą mocą mogo wstawić głośniki w przód w drzwi ??
Muszę zainwestować w wzmacniacz ?? Jaki??

Mam taki kabel [link do oferty na Allegro wygasł]\

Narazie chcę zamontować te głośniki na tył. Najlepiej powiedzcie mi jak mam to pokolei zrobić.
Mój budżet jest mocno ograniczony. Mogę maxymalnie dorzucić 100zł na dodatkowe bajery.
Proszę o odpowiedz i z góry dziękuję za pomoc. :idea: :idea:

szkoda ze przed zakupem nie napisales tego posta bo zbednie wydales kase ...
w tylka polke nie powinno sie wkladac glosnikow .. mogles dolozyc i kupic cos dobrego w przednie drzwi jakis Odseparowany dwudrożny system powiedzmy HELIX DARK BLUE 62.1 i bylbys naprawde zadowolony + wygluszenie drzwi dalo by jeszcze lepszy efekt