Skoda Superb Czy warto kupić???

29 Gru 2007, 20:49

Co myslicie o tym samochodzie? jestem zielony prosze o rade, czy ja kupic(nowa)??? :)
damian552
Nowicjusz

29 Gru 2007, 22:32

Warto , warto . Sam mam zamiar kupic ten samochód , ponieważ według mnie jest to świetny samochód za te cenę .
polo94
Nowicjusz

Miejscowość: Wielkopolska

29 Gru 2007, 23:07

dokładnie. a że Skoda należy do koncernu VW to już coś znaczy. Przecież Skoda lepiej sie sprzedawała niż VW Passat ! Teraz ma być druga generacja. a Pierwsza została już wycofana z produkcji, ponieważ sie sprzedawała lepiej niż Passat !! Aczkolwiek na zamówienie można dostać.
Puchacz
Młodzi Gniewni
Awatar użytkownika

Miejscowość: Rembrige

30 Gru 2007, 17:00

Dzięki za odp. :D
damian552
Nowicjusz

21 Sty 2008, 18:25

Nooo, a Ja nadal szukam odpowiedniego samochodu :) , w końcu chyba stanie na nowej Skodzie Octavia jestem trakcie poszukiwania atrakcyjnych ofert :D :D :D :D
damian552
Nowicjusz

22 Sty 2008, 20:33

Kurde bylem dzisiaj w salonie skody i citroena i mam do wyboru citroena C5 i skode octavie. I nie wiem co mam zrobic, wybrac skode czy C5?

do citroena musze doplacic ok. 10 tys. wiecej niz do skody.

Co byscie wybrali?
damian552
Nowicjusz

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Schyłek ery diesla to już tylko kwestia czasu
    Może się wydawać, że blisko połowa samochodów użytkowanych przez Polaków to auta z silnikiem Diesla. Ich liczba jest jednak niższa niż sądzi wielu zmotoryzowanych – a co więcej, systematycznie spada. Samochody ...
    Jesień i niespodziewane leśne zwierzęta na drodze
    Teraz, kiedy zmierzch zapada dużo szybciej, a dodatkowo pogoda potrafi być mglista i deszczowa, łatwo można nie zauważyć zwierzęcia wybiegającego na jezdnię. Większość dzików, saren i innych leśnych zwierząt ginie ...

22 Sty 2008, 21:22

Superb jest tańszy od C5 czy Octavia?
passek b5
Początkujący

22 Sty 2008, 21:24