18 Sty 2014, 10:26
Problemy z napinaczami i rozciągającymi się łańcuchami rozrządu (dotyczy benzyniaków, a w szczególności 1.4 TSI), uszkodzony zawór EGR (diesle), zużyte dwumasowe koło zamachowe (diesle), pękające głowice w silniku 2.0 TDI, niska trwałość wałków rozrządu w silniku 2.5 TDI, urywające się łączniki stabilizatora (Fabia I), korozja nadwozia (starsze modele), zaśniedziałe połączenia elektryczne, wycieki oleju z układu napędowego (Fabia I), urwane odbojniki tylnego zawieszenia, trzeszczenie tapicerki, głośna praca wentylatora powietrza (układ wentylacji wnętrza), pęknięcia uchwytów tylnej półki (Fabia II), ścierająca się farba na przełącznikach, wady radia fabrycznego, twarde uszczelki drzwi wycierają lakier (Octavia II), kłopoty z regulacją temperatury (Superb I), awarie sterownika komfortu.
Zapożyczono z onet.pl
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...