REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Pierwsze co należy wykonać to sprawdzić stan oleju, tu nawet niewielkie ubytki mogą powodować problemy. Jeżeli faktycznie tak jest jak piszesz (to co usłyszałaś) czyli raczej to będzie problem w środku skrzyni ze stratą ciśnienia na zasilaniu wtedy przy niedostatecznym ciśnieniu praca skrzyni odbywa się na poślizgu, łańcuch ślizga się na stożkach które są odpowiedzialne za napęd. Warto jeszcze przed dobraniem się do skrzyni sparawdzić sam sterownik.szafirowa napisał(a):Raczej sprawa mechaniczna. Komputer wykazał ślizganie się łańcucha, jakieś błędy ciśnieniowe, więcej szczegółów nie znam, bo przecież z kobietą większość mechaników nie chce rozmawiać.
To raczej nie jest dobry pomysł bo używana skrzynia może być też już wyeksploatowana i po wymianie może się okazać że za pół roku pojawią się problemy. W automacie najlepszym rozwiązaniem jest naprawa, no chyba że skrzynia jest tak padnięta że naprawa jest nie opłacalna.szafirowa napisał(a):Skłaniam się do wymiany na jakąś używkę.
Jaki masz przebieg samochodu?
Pierwsze co należy wykonać to sprawdzić stan oleju, tu nawet niewielkie ubytki mogą powodować problemy.
Jeżeli faktycznie tak jest jak piszesz (to co usłyszałaś) czyli raczej to będzie problem w środku skrzyni ze stratą ciśnienia na zasilaniu wtedy przy niedostatecznym ciśnieniu praca skrzyni odbywa się na poślizgu, łańcuch ślizga się na stożkach które są odpowiedzialne za napęd. Warto jeszcze przed dobraniem się do skrzyni sparawdzić sam sterownik.
To raczej nie jest dobry pomysł bo używana skrzynia może być też już wyeksploatowana i po wymianie może się okazać że za pół roku pojawią się problemy. W automacie najlepszym rozwiązaniem jest naprawa, no chyba że skrzynia jest tak padnięta że naprawa jest nie opłacalna.
Raczej uderzaj do warsztatu który zajmuje się naprawami automatów.szafirowa napisał(a):Czy ze sprawdzeniem sterownika poradzi sobie zwykły warsztat, czy raczej uderzać do tych od naprawy ASB?
Przez wycieki raczej nie ale może być problem z pompą oleju w skrzyni.szafirowa napisał(a):Możesz coś więcej o tej stracie ciśnienia na zasilaniu? Czy to jest wywoływane przez wycieki czy czymś innym?
Na tylu się nie skończyszafirowa napisał(a):aż skończy się na kilkunastu tys
Jaka to miejscowośćszafirowa napisał(a):Jestem umówiona do warsztatu naprawy ASB pod W-wą.
Zobaczysz sama co tam wyjdzie, ale moim zdaniem nie powinno być tragediiszafirowa napisał(a):Pocieszające to, co napisałeś
Jaka to miejscowośćjak nie chcesz narazie zdradzać nazwy warsztatu
Zobaczysz sama co tam wyjdzie, ale moim zdaniem nie powinno być tragedii
Cena chyba dobra bo koszty regeneracji tych sterowników zaczynają się od około 3tyś. zł.szafirowa napisał(a):Teraz czekam na wymianę sterownika hydraulicznego. Wygląda na to, że to wszystko Oby! 3,5k.
No i super tak powinno być i będzie jak będziesz pamiętała o okresowych wymianach oleju oraz filtra w skrzyni. Jeżdżąc w warunkach miejskich myślę że co około 40tyś. km, a większość trasa to do 60tyś. km i będzie ok.szafirowa napisał(a):Po zrobieniu ponad 100 km od naprawy (i w trasie i w mieście, w korkach) - jest elegancko Zero problemów.