Skrzynia biegów range rover 2000, 2,5 TD manualna

07 Paź 2010, 16:29

Witam, prosiła bym o pomoc forumowiczów ponieważ posiadam range rover-a z 2000 roku, silnik 2,5 TD skrzynia manualna i właśnie ta skrzynia biegów mi nawaliła... Nie znam się na tym zbytnio ale mechanik chciał mi sprzedać w całości skrzynie do tego modelu (za około 2000 euro) + oczywiście koszty pracy.... Więc z ciekawości co do ceny, szukałam skrzyni na aukcjach i w serwisach Rover-a w polsce (mieszkam w Belgi). No i z tego co załważyłam, to nikt nie sprzedaje całej skrzyni tylko części do wymiany, tak więc zastanawiam się czy poprostu facet chciał mnie zrobić w balona...
Prosze Was o pomoc. Z góry dzięki :)
globialicja
Nowicjusz

Miejscowość: Antwerpen

07 Paź 2010, 17:10

globialicja napisał(a):No i z tego co załważyłam, to nikt nie sprzedaje całej skrzyni tylko części do wymiany,

Mozna i w ten sposób.Tylko ze po wymontowaniu sb.z pojazdu trzeba ja całą zdemontowac i wymienic uszkodzone części a tego nikt Ci za darmo nie zrobi.Myślę ze wtedy tez cena naprawy będzie inna nia sama wymiana...
globialicja napisał(a): Nie znam się na tym zbytnio ale mechanik chciał mi sprzedać w całości skrzynie do tego modelu (za około 2000 euro) + oczywiście koszty pracy..

Na ten temat niestety nie mogę się wypowiadac gdyz nie jestem w tym temacie do końca oblatany... :!: :!:
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP

Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

08 Paź 2010, 07:55

nie wiem jaka jest skrzynia w RR z silnikiem VM ale... 2tysie ojro to cena z dupy zdaje się jest wzięta :wink:
postaram się coś dowiedzieć nt. skrzyni.
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

10 Paź 2010, 13:09