REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
lukaszlukasz napisał(a):a czy jest taka mozliwosc, ze jak juz sie spotkaja tloki z zaworami to zostanie uszkodzony wal korbowy albo panewka główna
lukaszlukasz napisał(a): a po tej sytuacji nie dalo sie krecic walem korbowym
rafi195 napisał(a):jak zdejmiesz tłoki to wtedy zobaczysz jak się kreci wał
piotrpz87 napisał(a):rafi195 napisał(a):jak zdejmiesz tłoki to wtedy zobaczysz jak się kreci wał
Tłoków tak sobie nie zdejmiesz - musisz odkręcić korbowody i sprawdź panewki w jakim są stanie i wtedy pokręć wałem.
Sam wał mógł się też zatrzeć na panewkach głównych - pewnie coś zablokowało otwór smarujący w panewce lub sama panewka się przekręciła na wale.
rafi195 napisał(a):a jeszcze jedno winklowanie tłoków (korbowodów) się kłania.
piotrpz87 napisał(a):rafi195 napisał(a):a jeszcze jedno winklowanie tłoków (korbowodów) się kłania.
Szlif robi się tylko cylindrów i wału korbowego - dobiera się wtedy większe pierścienie do tłoka i grubsze panewki na wał.