Słąbe przyspieszanie oraz szarpanie

15 Wrz 2013, 18:03

Witam wszystkich mam pytanie odnośnie Chryslera Neona 2.0 16v.
Problem wygląda tak iż chcąc gwałtownie przyspieszyć auto dostaje tak jak by mula tylko powolne dodawanie gazu pozwala przyspieszać oraz szarpie przy dodawaniu i odejmowaniu gazu co więcej wymieniłem już swiece,kable nawet cewkę ale to nie pomogło czujniki wałka rozrzadu oraz wału też sprawdzone ostatnio odłączyłem silniczek krokowy i o dziwo zadej reakcji samochodu czy jest wpiety czy nie jest tak samo błedów też nie pokazuje żadnych nawet wyjąłem go a żeby zobaczyć jak pracuje przy dodawaniu gazu i odejmowaniu a on prawie nic jego reakcja strasznie powolna rusza sie cos w nim jak by przeskakiwało i strasznie luzny bolec w silniczku który w nim pracuje tak wiec mam moje pytanie jest takie czy silniczek krokowy ma właśnie tak reagować i czy wpływa on na przyspieszenie samochodu gdyby był uszkodzony z góry dziękuje
wow2018
Obserwowany
 
Posty: 2
Przebieg/rok: 17tys. km
Auto: Chrysler Neon
Silnik: 2.0 16v 133KM
Rok produkcji: 2000
  • 18 Wrz 2013, 23:05

    może być zapłon przestawiony. Silniczek krokowy odpowiada za pracę na biegu jałowym. Nie ma wpływu na przyspieszanie.
    kamil638
    Zaawansowany
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 643
    Miejscowość: Wrocław
    Prawo jazdy: 01 01 2001
    Auto: Mercedes w210
    Silnik: 2.9 td
    Paliwo: Diesel
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 1999

    19 Wrz 2013, 18:51

    Sprawdź sobie ustawienie zapłonu to raz a dwa dolot powietrza - na myśli mam węże wszystkie od i do filtra powietrza.
    "... wypadki drogowe powstają dlatego, że dzisiejsi ludzie jeżdżą po wczorajszych drogach jutrzejszymi samochodami z pojutrzejszą prędkością..."
    stasiowski121
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 2201
    Miejscowość: Podkarpacie
    Auto: VW T4/Audi 80 B4/Passat B3
    Silnik: 2.5 TDI AXG
    Paliwo: Diesel
    Typ: Van
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1997

    19 Wrz 2013, 21:28

    To nie rozrząd myśle że to może być czujnik położenia przepustnicy sprawdzałem napięcie i na zamkniętej jest 0.66v a na otwartej na maksa tylko 3,5v a powinno być tam na max 4,5v co o tym myślicie może ona gdyż powietrza wydaje się być więciej ja paliwa przez co mam uboga mieszankę i białe izolatory świec a powinny być co najmniej koloru brązowego
    wow2018
    Obserwowany
     
    Posty: 2
    Przebieg/rok: 17tys. km
    Auto: Chrysler Neon
    Silnik: 2.0 16v 133KM
    Rok produkcji: 2000

    10 Paź 2013, 18:09

    Możliwe,ale oprócz samej przepustnicy warto sprawdzić cały kład zapłonowy plus filtr powietrza. daj znać czy to coś dało i gdzie faktycznie leżał problem.
    Turbopama
    Początkujący
     
    Posty: 218
    Prawo jazdy: 10 03 1996
    Auto: BMW M3

    15 Paź 2013, 23:04

    Zacznij od zapłonu, szybko można go wykluczyć lub uznać za winnego, potem sprawdź dolot (w tym WSZYSTKIE PODCIŚNIENIA), warto też sprawdzić filterki i profilaktycznie wlać np. stp do czyszczenia ukł. paliwowych. A krokowy sobie po prostu wyczyść. Zobacz czy przepustnica nie jest zawalona syfem. Ja osobiście obstawiam powietrze. Aha, pamiętaj żeby sprawdzić szczelność łączenia kolektora dolotowego z głowicą. Najlepiej czymś podatnym "na wiatr", piórko, nitki, bajer do puszczania baniek...

    Pozdrawiam :).
    Vermin
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1670
    Zdjęcia: 4
    Prawo jazdy: 06 01 1992
    Auto: Ściera
    Silnik: 2.0 DOHC EFI
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1993
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Czy serwisowanie w ASO się opłaca?
      Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...
      Wyścigowa Toyota GT86 po modyfikacjach w Polsce
      Toyota GT86, sportowe coupe z Japonii, jest świetną bazą do budowy wyczynowych aut na rajdy i wyścigi. Sportowe ramię Toyoty w Europie, Toyota Motorsport GmbH, opracowało na jej podstawie profesjonalne wersje wyścigowe i ...