Nagrzewnica nie ma nic wspólnego z siłą powietrza wydmuchiwanego z kratek. Nagrzewnica tylko ogrzewa powietrze. Nic więcej. Natomiast za wylot powietrza z urządzenia wentylacyjno-grzewczego jest realizowane za pomocą klap sterowanych pneumatycznie, ręcznie lub elektrycznie. Niestety nie wiem jak jest u ciebie, ale to można łatwo wysłuchać. Dlatego też uważam, że jest to sprawa albo wspomnianych klap albo wlotu powietrza z filtra kabinowego, z tym, że nie bardzo rozumiem to co napisałeś
rykos124 napisał(a):W filtrze kabinowym powietrze jest silne.
Jak to sprawdziłeś? Do filtra kabinowego powietrze dostaje się przecież podczas jazdy. A siła powietrza wdmuchiwanego do tego filtra z zewnątrz jest tak naprawdę zależna od prędkosci samochodu i nawet wiatru. Ale to też tak w sumie nie ma nic wspólnego z wentylatorem. Ja bym się skupił na wspomnianych klapach.
Słaby nadmuch jest na każdej pozycji? Tzn i na szybę i na nogi i czołowe? sprawdż też, czy czasem nie ma tak, że powietrze dmucha wszędzie - i na szybę i na nogi i z czoła deski. Bo jak wieje wszędzie, to będzie wiało słabo. A to też byłaby sprawa tych klap.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...