AUTOMOTIVE BRAND CONTEST

  • Skróty dotyczące terminów motoryzacyjnych

  • AUTOMOTIVE BRAND CONTEST - co to znaczy?


    Konkurs Automotive Brand Contest, stworzony w 2011 r. przez Niemiecką Radę Wzornictwa Przemysłowego, stał się jednym z najważniejszych i najbardziej docenianych wydarzeń na światowej scenie wzornictwa. Nagrody Automotive Brand Contest zdobyły ogólnoświatową reputację jako wyznacznik jakości i profesjonalizmu w dziedzinie projektowania.

    Niemiecka Rada Wzornictwa Przemysłowego została utworzona w 1953 r. przez parlament niemiecki w celu podniesienia kompetencji przemysłu niemieckiego w zakresie wzornictwa.

    Ta niezależna w swym założeniu instytucja sponsorowana jest przez ponad 200 firm niemieckich i światowych. Automotive Brand Contest otwarty jest dla wszystkich firm motoryzacyjnych oraz ich dostawców towarów i usług, również w sferze designu i komunikacji markowej. Katalog przyznawanych wyróżnień obejmuje 10 kategorii bieżących oraz cztery kategorie nagród specjalnych w całym spektrum wzornictwa/designu – od stylizacji samochodów produkcyjnych i koncepcyjnych, poprzez design markowy i networking multimedialny – aż po organizację kampanii promocyjnych, akcji oraz eventów społecznościowych.


    Ocena: 5.0/5 (1 głos)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    System zapobiegania kolizjom czołowym firmy Mitsubishi
    System zapobiegania kolizjom czołowym firmy Mitsubishi Motors Corporation, stanowiący wyposażenie nowej generacji modelu Outlander, która zadebiutowała w Europie kilka miesięcy temu, otrzymał wyróżnienie Euro ...