Spadki napięcia podczas dodawania gazu

10 Lut 2018, 08:12

Witam wszystkich. Mam taki problem. Postaram się w jasny sposób to wyjaśnić. No więc.. Mam problem z napięciem w aucie. Ford Focus mk1 2002 rok 1.8 tddi. Problem polega na tym że jak dodaje gazu to wszystkie światła tracą swoją moc. Raz robią się słabsze raz mocniej świecą. Nawet lampka w podbitce dachu auta gaśnie przy gazowane. Jest to problem przy jeździe w nocy no nic prawie nie widać. Kumpel mi doradzić że może wymienić regulator napięcia. A Wy co o tym sądzicie? Jest jakaś inna przyczyną czy rzeczywiście ten regulator napięcia jest do wymiany?
Matiiii91
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 08 08 2014
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Ford focus mk1
Silnik: 1.8 tddi 90km
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

11 Lut 2018, 13:18

Zmierzyć napięcie ładowania akumulatora oraz napięcie samego akumulatora.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

11 Lut 2018, 15:37

Wszystko jest dobre bo sprawdzałem.
Matiiii91
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 08 08 2014
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Ford focus mk1
Silnik: 1.8 tddi 90km
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

11 Lut 2018, 21:44

Może coś więcej...? Jakieś szczegóły ?
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

13 Lut 2018, 17:45

Matiiii91 napisał(a):Problem polega na tym że jak dodaje gazu to wszystkie światła tracą swoją moc
Powinieneś zrobić tak jak napisał [email widoczny po zalogowaniu] Dodatkowo trzeba by tu zmierzyć napięcie w trakcie dodawania gazu dokładnie obserwując co się z nim dzieje. Prawdopodobnie problemem będzie regulator napięcia ale problemu z samym alternatorem też nie można wykluczyć.

Warto też posprawdzać masy.

Bez szczegółów nie będziemy w stanie pomóc, musisz podać odczytane wartości pisząc dlaej w temacie.
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Autobusy piętrowe
    Dwa pokłady w autobusie oznaczają większą pojemność pasażerską, co przekłada się na większy zysk przewoźnika. Autobusy piętrowe mogą swobodnie manewrować w ciasnych uliczkach miast, gdzie wjazd zabierającym niewiele więcej ...