REKLAMA
Witam,
Sytuacja wygląda następująco:
Bmw e46 zostało oddane do znajomego ,,Mechanika" auto gasło podczas jazdy nie chciało odpalać, wymienił od przepływkę na używaną+ filtr paliwa problem ustał jednakże po przejechaniu +/- 40km zapalił się check engine.
Błędy które pokazuje to
137- Czujnik spalania stukowego 1
138- Czujnik spalania stukowego 2
165- Katalizator, proces hamowania za wolny
Osoba która robiła auto mówi że jeździć na spokojnie jednak szczerze mówiąc nie ufam.
bmw 2001r. M43B19, dodam że wcześniej auto przed wymianą nie miało żadnych błędów, przyśpiesza płynnie, nie słychać żadnych stuków
Katalizator jest sportowy nie fabryczny jednakże auto ponad rok jeździ tak od zakupu i problemu nie było.
Jest jeszcze 1 problem podczas zmiany biegów słychać metaliczne stukanie z okolic skrzyni, wału, tak samo podczas puszczania sprzęgła na biegu