

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Zastanów się poważnie czy chcesz używany... Za 100tys. kupisz fajny nowy samochód: TypeR 200KM, Meganka 2.0 TCe 180 koni (przy tych wartościach to już niewielka różnica), Sirocco 2.0TSI 210 koni. Ewentualnie Lancer Ralliart nowy kosztuje 111 tys. zł... Nie wiem czy jesteś w stanie dać te 11 tys. więcej, za Lancera warto:)
ACSznycel napisał(a):Podobnie jak nowy Lancer X EVO, też spuści łomot wszystkim tym samochodom na torze, ale licz się z tym że będzie głośny, twardy, bak ma mały a spalanie duże więc co 300 km będziesz odwiedzał stację (trochę uciążliwe w dłuższej trasie)
halsky11 napisał(a):ja osobiscie nawet scirocco bym nie wybral , mam przeczucie ze to lekko ulepszony golf z ladniejszym wygladem![]()
na youtube jest filmik jak Lancer wygrywa na torze z Lamborghini, a Imprezę STI to zjada na śniadanie
kabura napisał(a):moze to glupie ale passat cc:)
auto ma agresywny wyglad trochę elegancji zeby nie byl to dres
prócz malego cupe masz 4dzrwiowa limuzyne sportową
teraz mozna poszalec pozniej i praktyczna
automat ma jeszcze lepsze przyspieszenie
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
ACSznycel napisał(a):To taki bardziej wyścig na przyśpieszenie, wtedy faktycznie czas 0-100 się liczy, mi bardziej chodziło o kręty tor, nawet znalazłem ten filmik:)[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
NSX na pewno jest fajny, ale jak dla mnie zbyt hardcorowy i nie podoba mi się - to pierwsze to rzecz potrzeb, a druga to rzecz gustu, sądzę że w tym temacie nie dojdzie się do porozumienia
Passat CC to Passat tylko że 2-drzwoiowy
na youtube jest filmik jak Lancer wygrywa na torze z Lamborghini, a Imprezę STI to zjada na śniadanie
ACSznycel napisał(a):
Co do utrzymania to mam nadzieję że zdajesz sobie sprawę że każdy z tych samochodów będzie drogi (paliwo oczywiście, duże składki na ubezpieczenie, niektóre części nie mają zamienników bo to rzadkie auta a w ASO jest drogo, dodatkowo nie wiem jak w innych, ale w TypeRku jest procentowy wskaźnik zużycia oleju i średnio co pół roku trzeba mu wymieniać - coprawda ten nasz lekkiego życia nie ma bo wujek jak tylko odpali nawet gdy jest -15 to daje mu obroty 8krpm i gaz w podłogę to może dlatego tak pali/zaśmieca ten olej opiłkamiprzy łagodniejszym traktowaniu może nie wymaga takich wymian, powoli zaczyna mu się to nudzić i planuje go sprzedać więc jeśli masz ochotę na TypeRa to mogę się zapytać ile by za niego chciał, może brutalnie się z nim obchodzi ale tym większy mam podziw dla Hondy bo nie było żadnej awarii mimo takiego traktowania silnika)