Sportowe auto do 100 tys

18 Sty 2010, 23:11

Podobnie jak nowy Lancer X EVO, też spuści łomot wszystkim tym samochodom na torze, ale licz się z tym że będzie głośny, twardy, bak ma mały a spalanie duże więc co 300 km będziesz odwiedzał stację (trochę uciążliwe w dłuższej trasie) :smile:
ACSznycel
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 848
Zdjęcia: 12
Miejscowość: z nienacka

18 Sty 2010, 23:11

Zastanów się poważnie czy chcesz używany... Za 100tys. kupisz fajny nowy samochód: TypeR 200KM, Meganka 2.0 TCe 180 koni (przy tych wartościach to już niewielka różnica), Sirocco 2.0TSI 210 koni. Ewentualnie Lancer Ralliart nowy kosztuje 111 tys. zł... Nie wiem czy jesteś w stanie dać te 11 tys. więcej, za Lancera warto:)


widze ze masz bardzo dobry gust , doceniasz bardzo dobre samochody sportowe a nie jakies tam imitacje znanych marek, ja osobiscie nawet scirocco bym nie wybral , mam przeczucie ze to lekko ulepszony golf z ladniejszym wygladem :wink:

jesli faktycznie lancer tuningowany przez ralli art kosztuje nowy 111tys to ja nawet bym sie nie zastanawial, chyba najlepszy z nowych propozycji

[ Dodano: Pon Sty 18, 2010 23:13 ]
ACSznycel napisał(a):Podobnie jak nowy Lancer X EVO, też spuści łomot wszystkim tym samochodom na torze, ale licz się z tym że będzie głośny, twardy, bak ma mały a spalanie duże więc co 300 km będziesz odwiedzał stację (trochę uciążliwe w dłuższej trasie) :smile:


jesli ktos umie jezdzic samochodami z napedem na tyl i 6 biegowa skrzynia z moca prawie 300KM na kolach to mysle ze lancer niemial by zadnych szans z honda nsx :wink:
halsky11
 

18 Sty 2010, 23:21

Ciężko gdybać, trzeba sprawdzić, 0-100 mają podobne, chociaż to jeszcze o niczym nie świadczy, równie ważne są opony, zawieszenie, napęd, hamulce no i kierowca. Lancer jest o tyle wyjątkowy, że wraz z opdaleniem silnika budzi się w nim milion czujników i programów komputerowych które wykrywają przyśpieszenia wzdłużne, boczne, kąt skręcenia kół itp itd, na youtube jest filmik jak Lancer wygrywa na torze z Lamborghini, a Imprezę STI to zjada na śniadanie :wink: To zajebisty samochód na tor, ale do codziennej jazdy mało się nadaje (już w TypeRze jest ciężko na dłuższą metę, szczególnie po dziurawych drogach, a Lancer jest jeszcze bardziej ten tego niż TypeR)

[ Dodano: Pon Sty 18, 2010 23:26 ]
halsky11 napisał(a):ja osobiscie nawet scirocco bym nie wybral , mam przeczucie ze to lekko ulepszony golf z ladniejszym wygladem :wink:


Bo tak jest w istocie :razz: Tak samo jak Audi A3 czy Seat Leon albo Skoda Octavia, to tak naprawdę bracia i siostry Golfa. Tyle że Sirocco z tych aut jest najładniejsze no i 2.0 TFSI 210KM jest bardzo przyjemnym silnikiem - miałem okazję się przejechać Audi A4 1.8 TFSI, najlepsze wrażenie w tym samochodzie zrobił na mnie właśnie silnik, on z całkiem przeciętnego samochodu jakim jest Audi A4 (szczególnie za swoją cenę) zrobił przyjemnie się prowadzące auto, więc sądzę że Sirocco pod tym względem by mnie nie zawiódł.
ACSznycel
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 848
Zdjęcia: 12
Miejscowość: z nienacka

18 Sty 2010, 23:38

na youtube jest filmik jak Lancer wygrywa na torze z Lamborghini, a Imprezę STI to zjada na śniadanie


zeby niebylo gdybania :grin: :

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=BU4xD7-SUa4[/youtube]

troche off top, ale mysle ze niema lepszego samochodu niz nsx jesli ktos docenia czysto sportowa jazde , nsx'a mozna w niemczech wyrwac juz za rozsadne pieniadze
Ostatnio edytowany przez halsky11, 20 Sty 2010, 00:00, edytowano w sumie 1 raz
halsky11
 

19 Sty 2010, 00:01

To taki bardziej wyścig na przyśpieszenie, wtedy faktycznie czas 0-100 się liczy, mi bardziej chodziło o kręty tor, nawet znalazłem ten filmik:)

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ArT4a6ISKR8[/youtube]

NSX na pewno jest fajny, ale jak dla mnie zbyt hardcorowy i nie podoba mi się - to pierwsze to rzecz potrzeb, a druga to rzecz gustu, sądzę że w tym temacie nie dojdzie się do porozumienia :wink:
Ostatnio edytowany przez ACSznycel, 20 Sty 2010, 00:01, edytowano w sumie 1 raz
ACSznycel
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 848
Zdjęcia: 12
Miejscowość: z nienacka

19 Sty 2010, 00:27

kabura napisał(a):moze to glupie ale passat cc:)
auto ma agresywny wyglad trochę elegancji zeby nie byl to dres
prócz malego cupe masz 4dzrwiowa limuzyne sportową

teraz mozna poszalec pozniej i praktyczna
automat ma jeszcze lepsze przyspieszenie

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]


passat cc to niejest samochod sportowy, to bardziej polsrodek dla podstarzalych fanow vw na uleczenie kryzysu wieku sredniego :wink: prawdziwe samochody sportowe maja jak dla mnie od 300KM wzwyz, ponizej to tylko samochody ze sportowym zacieciem

[ Dodano: Wto Sty 19, 2010 00:35 ]
ACSznycel napisał(a):To taki bardziej wyścig na przyśpieszenie, wtedy faktycznie czas 0-100 się liczy, mi bardziej chodziło o kręty tor, nawet znalazłem ten filmik:)

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]



NSX na pewno jest fajny, ale jak dla mnie zbyt hardcorowy i nie podoba mi się - to pierwsze to rzecz potrzeb, a druga to rzecz gustu, sądzę że w tym temacie nie dojdzie się do porozumienia :wink:


a tak widzialem to na tvn turbo , tylko to jest w sumie samochod pol-automatyczny, niemal wszystkie twoje bledy przy wchodzeniu w zakret koryguje komputer i poprawia naped 4x4 z wielka moca :smile: utrzymac w takim samy torze jazdy samochod tylno napedowy z podobnym przyspieszeniem wymaga wybitnych zdolnosci kierowcy

ja wole jednak tradycyjne systemy bezpieczenstwa takie jak asr i odlaczany tcs, chyba musialbym sobie strzelic w leb gdyby jakis system elektronicznym w tym mitsu by umarl :smile:
halsky11
 
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dlaczego trzeba posiadać ubezpieczenie motocykla?
    Ubezpieczenie motocykla jest obowiązkowe podobnie jak w przypadku samochodu. Warto sprawdzić, ile kosztuje ubezpieczenie motocykla na rynku, bo oferty TU różnią się od siebie. W wyborze najkorzystniejszej polisy pomaga ...

19 Sty 2010, 00:56

Passat CC to Passat tylko że 2-drzwoiowy... A Volkswagen Passat to raczej nie jest auto sportowe :wink:
ACSznycel
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 848
Zdjęcia: 12
Miejscowość: z nienacka

19 Sty 2010, 11:32

Cóż nad ralliartem dość mocno sie zastanawiałem silnik Mivec taki jak w Evo X tylko z mniejsza turbinka. Mniejsze spalanie bo w granicach 15 jak sie nie ciśnie troche mniej koni ale wciaz o ile dobrze pamietam 240. I to jest wlaśnie troche bardziej Evo na miasto a nie na tor ;). Strasznie mi sie podoba ale boli mnie fakt że wyglada podobnie do zwyklego lancera -_- jedyne co można zrobić to przełożyć spoiler z Evo X bo zwykłe lancery nie maja go w ofercie ;). 111 tys. za takie auto to dobra cena i coż tak naprawde juz rozmyślam nad 5 autami : Lancer Ralliart , BMW 630, Acura , Scirocco, S3 :)
Goolas
Nowicjusz
 
Posty: 20
Miejscowość: Małopolska

19 Sty 2010, 12:20

Ralliart to zwykły lancer z troche lepszym układem hamulcowym i mocniejszym silnikiem, reszta prawie seria, moim zdaniem szkoda się pchać w to auto. Jak cos to Evo X chociaz Evo X to już nie to prawdziwe evo, wystarczy wpasc do Kielc czy Poznania baa wystarczy wejsc na forum 4turbo lub evo&sti i poczytać opinie ludzi, którzy te samochody wykozystują w wiekszosci na torach czy innych upalaniach. Nie wiem czy zdajecie sobie sprawe ale utrzymanie Evo/Sti przez cały rok to bardzo duzy koszt, ostanio księgowa zrobiła mi całe zestawienie roczne i podliczyła koszty samochodu i przy przebiegu dosc małym ( choc jak na STI to duzym bo jezdze nim czesto na codzien ) 18tyś km całe koszty wraz z paliwem wyszły w granicach 40tyś zł uwzględniając moje znizki w 4turbo. Jesli chcesz odwiedzać tym samochodem tory to licz się z kosztami ponad 60tyś zł.
Dobrym rozwiązaniem wydaje się nowy Type-R 200HP na wolnossaku fajnie smiga, a drugim rozwiązaniem jest Golf VI GTI, uturbione 2.0 radzi sobie swietnie.

Jesli masz jakies pytania co do Lancera lub Imprezy to wal jak w dym, chętnie udziele Ci
pomocy.
Passat CC to Passat tylko że 2-drzwoiowy

Ciekaw jestem jak wgląda pasat 2D:)

[ Dodano: Wto Sty 19, 2010 12:27 ]
na youtube jest filmik jak Lancer wygrywa na torze z Lamborghini, a Imprezę STI to zjada na śniadanie

Na tym filmiku co podałes jest Evo 8 FQ400, 400koni w takim samochodzie to dobry wynik, ale łatwy do osiągnięcia. Trudno zeby nie zjadł Imprezy, która ma o 60koni mniej:). Nie porownujmy Evo 8 do evo 10:)
MajkPZM
Zaawansowany
 
Posty: 778
Miejscowość: Kraków

19 Sty 2010, 12:36

Ups, moja wina :P Nie 2-drzwiowy ale coupe :)

BMW 630 i Golf GTI to kolejne propozycje o których zapomniałem, Golfa możesz kupić nowego - zamiast S3, bo płyta ta sama, tylko trochę mniej koni, to dobra oferta bo S3 musisz kupić używane, a tu możesz trafić na egzemplarz zakatowany chociaż może akurat się udać i znajdzie się coś czym babcia jeździła po bułki do sklepu a dziadek do kościoła :lol:

Co do utrzymania to mam nadzieję że zdajesz sobie sprawę że każdy z tych samochodów będzie drogi (paliwo oczywiście, duże składki na ubezpieczenie, niektóre części nie mają zamienników bo to rzadkie auta a w ASO jest drogo, dodatkowo nie wiem jak w innych, ale w TypeRku jest procentowy wskaźnik zużycia oleju i średnio co pół roku trzeba mu wymieniać - coprawda ten nasz lekkiego życia nie ma bo wujek jak tylko odpali nawet gdy jest -15 to daje mu obroty 8krpm i gaz w podłogę to może dlatego tak pali/zaśmieca ten olej opiłkami :???: przy łagodniejszym traktowaniu może nie wymaga takich wymian, powoli zaczyna mu się to nudzić i planuje go sprzedać więc jeśli masz ochotę na TypeRa to mogę się zapytać ile by za niego chciał, może brutalnie się z nim obchodzi ale tym większy mam podziw dla Hondy bo nie było żadnej awarii mimo takiego traktowania silnika)
ACSznycel
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 848
Zdjęcia: 12
Miejscowość: z nienacka

19 Sty 2010, 12:49

ACSznycel napisał(a):


Co do utrzymania to mam nadzieję że zdajesz sobie sprawę że każdy z tych samochodów będzie drogi (paliwo oczywiście, duże składki na ubezpieczenie, niektóre części nie mają zamienników bo to rzadkie auta a w ASO jest drogo, dodatkowo nie wiem jak w innych, ale w TypeRku jest procentowy wskaźnik zużycia oleju i średnio co pół roku trzeba mu wymieniać - coprawda ten nasz lekkiego życia nie ma bo wujek jak tylko odpali nawet gdy jest -15 to daje mu obroty 8krpm i gaz w podłogę to może dlatego tak pali/zaśmieca ten olej opiłkami :???: przy łagodniejszym traktowaniu może nie wymaga takich wymian, powoli zaczyna mu się to nudzić i planuje go sprzedać więc jeśli masz ochotę na TypeRa to mogę się zapytać ile by za niego chciał, może brutalnie się z nim obchodzi ale tym większy mam podziw dla Hondy bo nie było żadnej awarii mimo takiego traktowania silnika)


Do subaraka leje Motul 300V Competiton 15w50, normalnie wymienam go co 5.000 ale w rzeczywistosci to duzo duzo częsciej, praktycznie po kazdej pojeżdżawce, co w praktyce przekłada się na to, że olej nie raz był wymieniany 2 razy w miesiącu:)
MajkPZM
Zaawansowany
 
Posty: 778
Miejscowość: Kraków

19 Sty 2010, 13:14

No po torze to zupełnie co innego, ja mówię o normalnej miejskiej i pozamiejskiej jeździe :wink:
ACSznycel
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 848
Zdjęcia: 12
Miejscowość: z nienacka

19 Sty 2010, 14:01

No tak tylko jaki sens jest kupować STI czy też EVO jesli nie chce się nim jezdzic po torze czy czymś innym. Moje STI jest uzytkowane jak nalezy, co weekend jest albo na torze, albo na jakis szutrach, czy pseudo odcinkach specjalnych,, po miescie noca też czasem zostaje przegonione:)

Golf VI R20 będzie fajnym samochodem ale niestety troszke za drogim jak na swoja klase, bo kosztuje około 150tyś zł, 2.0 265koni i naped 4MOTION, lepiej kupic S3. Scirocco R20 rózni się od Golfa VI R20 tylko jedną rzeczą, Scirocco ma przedni napęd a Golf na wszystkie buty.

Z Evo X kolejna sprawa to gwarancja. Zeby zabawa z tym samochodem miała jakis sens to gwarancji w zasadzie nie ma, bo nikt o zdrowych zmysłach nie servisuje Evo czy STI w aso tylko w servisach przeznaczonych dla tych samochodów 4turbo etc...
MajkPZM
Zaawansowany
 
Posty: 778
Miejscowość: Kraków

19 Sty 2010, 14:06

eee jak dla mnie golf gti to tez imitacja samochodu sportowego :wink: inaczej sie prezentuje sprawa z golfem r32 to juz mozna uznac za naprawde szybki samochod z predyspozycjami do normalnej jazdy
halsky11
 

19 Sty 2010, 14:08

A S3 będzie tańsze od R20? :) Raczej nie, a klasa auta ta sama :razz:

Napęd na przód trochę boli przy mocach około 200KM, ale jeśli to ma być auto do jazdy po mieście i szybszego startu spod świateł to wystarczy, na zakrętach po mieście też sobie poradzi.

Chociaż Brerra, tamto Maserati, 911-ka, Ralliart i 630-ka kuszą bardziej, szczególnie jeśli jazda po torze odpada, TypeR w sumie też może być chociaż wygodny to on nie jest :razz:
ACSznycel
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 848
Zdjęcia: 12
Miejscowość: z nienacka