Sportowe auto do 100 tys

21 Sty 2010, 17:09

hmm czy 911 jest bardzo kosztowna w utrzymaniu ?
Goolas
Nowicjusz
 
Posty: 20
Miejscowość: Małopolska

21 Sty 2010, 18:35

Goolas napisał(a):hmm czy 911 jest bardzo kosztowna w utrzymaniu ?
porsche to ogolnie super wytrzymale samochody, malo ktory moze im dorownac , lecz silniki bokser sa okropnie paliwozerne, jesli cie nie przeraza 20l/100 km to mozesz sobie takiego sprawic :grin:
halsky11
 

22 Sty 2010, 00:43

halsky11 napisał(a):
Goolas napisał(a):hmm czy 911 jest bardzo kosztowna w utrzymaniu ?
porsche to ogolnie super wytrzymale samochody, malo ktory moze im dorownac , lecz silniki bokser sa okropnie paliwozerne, jesli cie nie przeraza 20l/100 km to mozesz sobie takiego sprawic :grin:
:grin: spalnie w samochodach sportowych, zwłaszcza takich jak porshe to akurat najmniejszy wydatek, bo co to jest 100zł za 100km kiedy za komplet głupich opon trzeba dać ponad 10tyś?
MajkPZM
Zaawansowany
 
Posty: 778
Miejscowość: Kraków

22 Sty 2010, 10:45

MajkPZM napisał(a):
halsky11 napisał(a):
Goolas napisał(a):hmm czy 911 jest bardzo kosztowna w utrzymaniu ?
porsche to ogolnie super wytrzymale samochody, malo ktory moze im dorownac , lecz silniki bokser sa okropnie paliwozerne, jesli cie nie przeraza 20l/100 km to mozesz sobie takiego sprawic :grin:
:grin: spalnie w samochodach sportowych, zwłaszcza takich jak porshe to akurat najmniejszy wydatek, bo co to jest 100zł za 100km kiedy za komplet głupich opon trzeba dać ponad 10tyś?


wiesz super sportowe samochody to dalej samochody i wsrod nich rowniez rozroznia sie te bardziej i mniej oszczedne w swojej kategorii, np v6 nie wciagnie tyle samo co v8 biturbo :smile:
halsky11
 

22 Sty 2010, 15:35

Goolas napisał(a):hmm czy 911 jest bardzo kosztowna w utrzymaniu ?


Porównywalnie jak większość z tych które tu wymienialiśmy :razz: Wiadomo, opony i ubezpieczenie do Porsche będą droższe niż te do np. Sirocco czy Meganki RS, ale spalanie, o ile pominiesz wersje z mocniejszymi silnikami nie powinno cię przyprawiać o zawrót głowy - wiadomo, zależnie od stylu jazdy i trasy może to być 13 jak i 23 litry... A o 2 litry w tą czy w tamtą nie ma co się rzępolić, po to jest samochód żeby palił :razz:

Sama 911 to samochód bardzo trwały i mało awaryjny, o ile nie kupisz jakiegoś podejrzanego modelu po poważnym wypadku (co nie oszukujmy się nie jest rzadkością jeśli chodzi o drogie i sportowe samochody) i będziesz o niego dbał, to jeszcze twoje wnuki nim będą śmigać :razz:
ACSznycel
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 848
Zdjęcia: 12
Miejscowość: z nienacka

22 Sty 2010, 17:14

Poprostu trzeba sobie uświadomić, że koszt utrzymania porshe to nie to samo co koszt utrzymania imprezy/lancera/golfa gti/ czy megane RS tylko zdecydowanie większy. Ja na utrzymanie imprezy w 2009roku ( paliwo,opony,czesci,oleje,wymiany, ubezpieczenia ) wydałem ponad 40tyś zł, mysle ze w przypadku porshe koszt ten bez problemu może być dwukrotnie większy. Pozostaje jeszcze kwestia czysto praktyczny uzytkowania takiego samochodu w zimie, o ile STI/EVO/GTI/RS pojezdzisz w zimie, ba nawet te samochody są swietne w tych warunkach, zwłaszcza 2 pierwsze, o tyle Prosiakiem będzie cięzko.

[ Dodano: Pią Sty 22, 2010 17:19 ]
ACSznycel napisał(a):
Goolas napisał(a):hmm czy 911 jest bardzo kosztowna w utrzymaniu ?


Porównywalnie jak większość z tych które tu wymienialiśmy :razz: Wiadomo, opony i ubezpieczenie do Porsche będą droższe niż te do np. Sirocco czy Meganki RS, ale spalanie, o ile pominiesz wersje z mocniejszymi silnikami nie powinno cię przyprawiać o zawrót głowy - wiadomo, zależnie od stylu jazdy i trasy może to być 13 jak i 23 litry... A o 2 litry w tą czy w tamtą nie ma co się rzępolić, po to jest samochód żeby palił :razz:

Sama 911 to samochód bardzo trwały i mało awaryjny, o ile nie kupisz jakiegoś podejrzanego modelu po poważnym wypadku (co nie oszukujmy się nie jest rzadkością jeśli chodzi o drogie i sportowe samochody) i będziesz o niego dbał, to jeszcze twoje wnuki nim będą śmigać :razz:

Jestes w błędzie. Subaru to też boxer. Mi osobiscie STI udało się osiągnąc w miescie wynik 13l ale była to jazda taksówkarska lub jak ktoś woli emerycka, czyli 70-80 5 bieg, przy normalnej jezdzie po miescie trzeba liczyć się z wartosciami 18-20l/100km, w połączeniu z sporadycznym upalaniem 30l/100km, na upalaniu 80l/100km. W porshe na pewno będzie troszke większe spalanie.

Aaa bym zapomniał, do 911 nie wlejesz sobie 95 czy nawet 98, Shell V-Power Racing to MINIMUM! tak samo jak w przypadku imprezy STI.
MajkPZM
Zaawansowany
 
Posty: 778
Miejscowość: Kraków
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Koenigsegg Regera hybrid – 2,8 sek., 1500 KM
    Kto da więcej za sportową hybrydę? W tej kategorii, hybrydowe coupe ze Szwecji jest absolutnym zwycięzcą i najmocniejszym seryjnie produkowanym autem z napędem spalinowo-elektrycznym na świecie. Napędza go benzynowy silnik ...

22 Sty 2010, 18:17

Jeszcze jedno : czy wg was warto poczekać na Toyote ft-86 ? Prezentuje sie naprawde ciekawie i ma kosztowac 20 000 $ czyli +/- 65 000 PLN. Do tego boxer 2.0 albo nawet 2.5 :) ?
Goolas
Nowicjusz
 
Posty: 20
Miejscowość: Małopolska

22 Sty 2010, 21:53

Jesli chcesz na prawde sportowego samochodu to bierz evo/sti. Moge Ci tu wrzucic filmiki z upalania mojego STI i sam zobaczysz co ten samochod potrafi:)
MajkPZM
Zaawansowany
 
Posty: 778
Miejscowość: Kraków

22 Sty 2010, 23:04

podoba mi sie jedno: pouczenia dotyczace aut sportowych kierowane do goscia z 4turbo :lol:
JerzyB333
Stały forumowicz
 
Posty: 1179
Miejscowość: ZZZZ