
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Jasiek90 napisał(a):domols1 napisał(a):ejjj wezcie sobie jaj nie robcie i offtopa przy okazji i poradzcie mu cos ;PP a moze merca 190 z duuuuuuuuuuuuuuuuuzym silnikiem jakims ? ;>
Merc 190 jest droższy niż e30 więc logiczne, że skoro na dobre BMW nie ma szans to na Merca tym bardziej.
CC sporting może jeszcze nadawać się do jazdy za te pieniądze i to jego bym najbardziej polecał.
krikus napisał(a):Też polecam CC Sporting, małe zwrotne autko, stosunkowo młode rocznikowo, blacha w ocynku a osiągami niewiele ustępuje Calibrze 2.0
jiGsaw napisał(a):krikus napisał(a):Też polecam CC Sporting, małe zwrotne autko, stosunkowo młode rocznikowo, blacha w ocynku a osiągami niewiele ustępuje Calibrze 2.0
![]()
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
)Stary silnik Calibry ważącej ponad tonę pozwala jej osiągnąć setkę w ~~11 sek, CC Sporting 1.1 i.e. ważące około 700kg rozwija ją w 13,5 sek. Więc cóż tu za róznice? Zob na tego "muła" - CC Sporting ->Kierunkowskaz napisał(a):krikus miewa skłonności do fantazjowania z tego co widzęGdzie Cienias a gdzie Calibra? Co tu porównywać, seryjne Seicento jest szybsze od CC Sporting i to tyle z jego sportowości
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
barol91 napisał(a):http://otomoto.pl/volkswa...-C13898686.html - a to to samo co powyżej.