Magda93 napisał(a):mPower blednie przy każdym dobrze uzbrojonym subaru POD WRC
Twoje porównanie M3 i WRX jest takie samo jak porównanie roweru górskiego z kolarzówką. Czyli dwa różne pojazdy.
Nie ma takiego czegoś jak uzbrojenie auta pod WuRCa.
Magda93 napisał(a):( nie wdaję się tu w szczegóły czy to wrx , sti itp , itd)
To jest błąd ponieważ często tu się doradza zakup konkretnego auta nie zwracając uwagi na szczegóły i nie znając się na tym.
Dam Ci porównanie jak ktoś zapytą się Ciebie o audi a4 1,8t to polecisz audi rs4 nie wdając się w szczegóły?
Magda93 napisał(a):Mki są dobre na asfalcie, ale czy coś więcej ?? z resztą tak samo jak RS , AMG itp.
Nie dziel sobie na literki tylko na rodzaj napędu i przeznaczenie auta, jedne są lepsze tu a inne tam. Czy myślisz że WRXem zrobisz coś na szuterku???
Magda93 napisał(a):Zależy jak kto interpretuje słowo "SPORTOWE" .
Dla mnie sportowy samochód powinien radzić sobie znakomicie na szutrze i9 innych nawierzchniach.
Bo mistrzem prostej (i zakrętów przy wspomaganiach) oraz palonej gumy może być każdy
To to już jest masakrą co napisałaś, nie znasz się na sportowych autach to po co piszesz takie głupoty? Klęska.....
Magda93 napisał(a):ps Ja nie doradzałem nigdy autorowi IMPREZY STI . Chciałem zaznaczyć różnicę między szybkimi asfaltowcami , a prawdziwymi SPORTOWYMI rajdówkami .
Tak samo jak nie przeglądałem z tego powodu cen SUBARU SZYBKI.
Wypisujesz tak skrajne głupoty że nawet trudno dyskutować. Jakie prawdziwe RAJDÓWKI!!!!! Prawdziwa rajdówka kosztuje 3/4 miliona zł. a do tego nie służy do zwykłej jazdy.
Jaką chcesz zaznaczyć różnice jak nawet dla Ciebie WRX to to samo co STi a Mka to zwykłe auto.
Magda93 napisał(a):"Sportowy samochód do +/- 30 tys zł"" a nie ze sportowymi ambicjami .
Zrozum że nie ma na ulicę auta sportowego w ujęciu torowym, wszystkie auta mają ambicje mniejsze lub większe.
Pojedż chociaż raz na tor zwykłym autem to gwarantuje Ci że rozpadnie się po 8min. jazdy. Jeżeli to będzie jakieś bardziej sportowe auto to może wytrzyma 20min.
MASAKRA....