Sportowy tłumik w aucie doradzcie!

04 Lut 2009, 21:11

mam pytanie czyn się różni cały tłumik od koncówki samej tłumika mianowicie chciałbym miec sportowy dzwięk samochodu i czy zmiana na taki wydech powoduje wieksze spalanie auta wieksze uszkodzenie tłumika czy podobne bo sie nie orientuje a chciałbym to wiedziec
tomekwiacek
Nowicjusz
 
Posty: 11

04 Lut 2009, 21:40

Koncowy tłumik to tylko wyglad i dzwiek.
Spotrowy tłumik daje inny dzwiek i może kilka koników wiecej spalanie raczej przy tym nie rosnie.
PrezesArtek
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1848
Miejscowość: Sosnowiec
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Audi S8 i Wp11-144
Silnik: AVP, QG18DE
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2001

04 Lut 2009, 21:53

a powoduje to jakies wieksze nieszczenie którejs z czesci samochodu???
tomekwiacek
Nowicjusz
 
Posty: 11

04 Lut 2009, 22:37

Chyba tylko dowodu rejestracyjnego :P

Cały tłumik - tzn nie dziurawy ? :D

Jeśli chodzi o cały układ wydechowy, to wymiana na przelotowy dodaje kilka KM i ułatwia przepływ spalin... Ale po co Ci wydawać kilka set złotych jeśli chodzi głównie o dźwięk...

Polecam zakupienie końcówki z tego względu że zapewni Ci basowy dźwięk za cenę ok 35 zł.

Pamiętaj, ze "sportowy" czyli za głośny dźwięk tłumika powoduje skonfiskowanie dowodu rejestracyjnego przez Policję. Mniej więcej czegoś takiego doświadczyłem... Końcówki nie dają takiego głośnego dźwięku i powinieneś mieć większy luz z Policjantami ;)
Kamik
Początkujący
 
Posty: 55

05 Lut 2009, 00:08

Powiedz jakie masz auto.. ogólnie zmiana tłumika czy końcówki żeby auto buczało to jest niestety wielka wiocha.. większość robi to w autach które nie mają nawet 100 KM :/.
<b>don't stop tryin'
one day you
you will flyin'
qki007
Stały forumowicz
 
Posty: 1054
Zdjęcia: 9
Miejscowość: Zamość

05 Lut 2009, 01:04

Dokładnie... Ale już lepiej wsadzić do takiego auta (które ma mniej niż 100 KM ) końcówkę która będzie ładnie wyglądała niż wstawiać do takiego samochodu cały układ przelotowy... to dopiero wiocha ! A wstawienie końcówki można jeszcze podciągnąć pod zabieg pielęgnacyjny/upiększający... O ile końcówka nie ma za zadanie imitować końcowego tłumika Apexi/Mugen itp
Kamik
Początkujący
 
Posty: 55
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic
    Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...
    Toyota Prius Plug In Hybrid dla Księcia Monaco
    Prius Plug In Hybrid jest pierwszym samochodem hybrydowym Toyoty z możliwością ładowania baterii z gniazdka elektrycznego. W trybie elektrycznym (EV) samochód przejeżdża 25 km, bez emisji dwutlenku węgla, tlenków ...

12 Sty 2011, 16:45

Witam, chcę sobie wstawić tłumik z podwójną końcówką okrągłą prostą o średnicy 80mm do mojej Hondy. Polecicie zaufaną firmę w tym temacie? Z góry dzięki.
gabonik
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: Gdynia

26 Sty 2011, 15:04

Ja do mojej Bejcy zamawiałem przez allegro tłumik tunningowy proex i jestem zadowolony. Cena była też rozsądna, gdyż płaciłem trzy stówy z hakiem. Do Hondy myślę, że też znajdziesz.
slawas_b
Nowicjusz
 
Posty: 1
Miejscowość: Warszawa

15 Mar 2011, 13:23

Dużo alternatyw nie podano ale i tak dzięki. Zakupiłem więc ten tłumik proex rzeczywiście jest w porządku wygląda dobrze i brzęczy przyjemnie, jeśli jeszcze kiedyś będę jakoś wymieniał tłumik to znów bym ten wybrał
gabonik
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: Gdynia

20 Mar 2011, 18:58

pisałem o proex w innym poście - generalnie to dużo osób poleca te tłumiki na rożnych forach więc coś w tym musi być. Wiadomo powszechnie że na allegro (tam też można je znaleźć) ludzie tak nie do końca piszą prawdę bo boją się tzw opinii zwrotnej. A na forach nie ma tego strachu więc piszą prawdę
morsik
Nowicjusz
 
Posty: 18
Miejscowość: bmw-sport

20 Mar 2011, 23:22

najlepiej założyc jakis dedykowany ,a jeszcze lepiej z kwasówki ale to koszt grubo ponad 1500 a czasami 2000 zł zależy do jakiego auta
Zazul
Początkujący
 
Posty: 64
Miejscowość: żary

29 Mar 2011, 20:33

ciekawe po co kwasiak jakoś nie mogę sobie tego w sposób logiczny wyjaśnić - czekam na argumenty
morsik
Nowicjusz
 
Posty: 18
Miejscowość: bmw-sport

31 Mar 2011, 23:03

kwasiak dlatego ,że będzie on dożywotni:)a dedykowany ponieważ ktos kto montuje dedyk pod dane auto potrafi wyliczyć średnice itp itd.więc auto jeszcze co nieco zyska.Scislej mówiąc w dobrze dobranym wydechu tez kryje sie co nie co mocy.
Zazul
Początkujący
 
Posty: 64
Miejscowość: żary

01 Kwi 2011, 07:37

a właściwie nie tyle zyska co nie straci :mrgreen:
bo źle policzony wydech to tragedia :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

08 Kwi 2011, 19:24

a z alumiowanej nie można dobrze zrobić?
morsik
Nowicjusz
 
Posty: 18
Miejscowość: bmw-sport