Autentycznie nie rozumiem po co wydawać 0,5 miliona złotych (słownie: pół miliona!!) na tak tragiczny spot, który promuje raczej agresywne zachowania socjopatyczne i parkur, a nie warszawę. Jaki ten spot zresztą ma związek z Euro, nie mogli zrobić takiego spotu jak Poznań, przynajmniej nie byłoby wstydu...
promocja zboczeńców w Warszawie normalnie facet wychodzi z hotelu, spogląda na sterczącego.... wiadomo i zaczyna gonić kobiete. Pomijając żałosny poziom realizacji, to cały pomysł jest za przeproszeniem z dupy.
zdjęcia miasta i infrastruktury są dobre, stolica nam się pięknie prezentuje ale ta fabuła to porażka i latający ludzie przez wisłę, co za poroniony pomysł
Elektryczne i hybrydowe SUV-y – czy to przyszłość motoryzacji? Rynek motoryzacyjny przechodzi obecnie jedną z największych rewolucji w swojej historii. Tradycyjne pojazdy spalinowe powoli ustępują miejsca nowym, bardziej ekologicznym rozwiązaniom. Szczególnie interesującym segmentem ...
Najpierw kierunkowskaz, potem hamowanie Obok braku sygnalizowania kierunkowskazem planowanego manewru, podstawowym błędem wielu kierowców jest nieodpowiedni moment włączenia kierunkowskazu. Zarówno zbyt wczesne, jak i zbyt późne sygnalizowanie ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.