Autentycznie nie rozumiem po co wydawać 0,5 miliona złotych (słownie: pół miliona!!) na tak tragiczny spot, który promuje raczej agresywne zachowania socjopatyczne i parkur, a nie warszawę. Jaki ten spot zresztą ma związek z Euro, nie mogli zrobić takiego spotu jak Poznań, przynajmniej nie byłoby wstydu...
promocja zboczeńców w Warszawie normalnie facet wychodzi z hotelu, spogląda na sterczącego.... wiadomo i zaczyna gonić kobiete. Pomijając żałosny poziom realizacji, to cały pomysł jest za przeproszeniem z dupy.
zdjęcia miasta i infrastruktury są dobre, stolica nam się pięknie prezentuje ale ta fabuła to porażka i latający ludzie przez wisłę, co za poroniony pomysł
Lexus LM - pierwszy minivan tej marki Odważna stylistyka, mnóstwo przestrzeni, 26-calowy ekran i fotele godne najlepszego salonu - tak według Lexusa brzmi definicja luksusowego minivana. Model LM, czyli pierwsze w historii japońskiej marki auto tego segmentu, ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.