Sprytne autko do 8 tyś. Pomocy.

20 Gru 2015, 19:26

Witam
mam problem gdyż chcę kupić auto do 8 tysięcy i ma dylemat bo za dużo tego jest a nie znam się aż tak więc pomożcie.
Od auta oczekuje Małego jak najmniej awarii a zatem szukam tylko i wylacznie czystej benzyny. Auto ma byc małe i sprytne a nie jakies passaty itp.
Nie szukam duzych pojemnosci a jakieś 1.0 1,2 lub 1,4 i tym podobne więc chodzi mi o małe spalania.
Chcę żeby w aucie były blachy zdrowe a nie że za rok będe musiał robić podwozie.
Mam kilka typów lecz nie wiem jak z nimi jest wiec jezeli mozecie wypowiedzcie sie na temat nich ewentualnie dodajcie jakies propozycje od siebie.
Moje wypatrzone auta to np:
-VW polo III po liftingu czyli rok np 2000 .
-opel corsa C
-seat Ibiza II po lifcie

co najepsze?? i jakie sa najlepsze silniki w tych autkach?? plusy i minusy??
cos jest lepszego??
Wybralem te auta gdyz sa mniejsze male spalanie , sa ladne z zewnatrz i wewnątrz cana dobra jak i roczniki.
KazikZ
Nowicjusz

Prawo jazdy: 01 01 1980
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Tico
Paliwo: Benzyna
Typ: Inny
Rok produkcji: 2000

20 Gru 2015, 20:41

A może Citroen Saxo VTS?
[link do oferty na Olx wygasł]
link przykładowy.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

20 Gru 2015, 20:45

Hmmm wybacz ale jakoś ubogo wyglada i co do citroena nie Mam przekonania.
KazikZ
Nowicjusz

20 Gru 2015, 21:45

Propozycja Barola jest bardzo rozsądna. Ale rozumiem, o gustach się nie dyskutuje.
Chciałbym Cię tylko uświadomić, że najgorsze co możesz zrobić to wybrać auto z najsłabszym silnikiem, np. Corsę z 1.0. Auto będzie paliwożerne ponieważ silnik jest za słaby, pomijając innego jego wady jak np. niska kultura pracy (3 cylindry).