Sprzedaż samochodu... część pieniędzy teraz część za miesiąc

09 Cze 2011, 20:38

witam. mam takie pytanie chce sprzedać samochód. a że nie ma zbytniego zainteresowania a mam potencjalnegokupca to chce je sprzedać tylko że kupujący nie ma w tej chwili całej kwoty i chce terazzapłacic połowe a połowe za miesiąc. czy w takim wypadku można spisać jakieśoświadczenie i czy onoma w ogóle jakąś formę prawną? podpowiedzcie może ktoś miał taki przypadek. trochę się boję
karinocool
Nowicjusz

Miejscowość: lublin

09 Cze 2011, 20:44

pewnie chce oszukać.powiedz mu tak że część pieniędzy teraz a reszta za miesiąc ale auto jest u Ciebie aż spłaci całą kwotę i gitara.
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

09 Cze 2011, 21:06

nie wiem czy chce oszukac raczej nie. wyglada na normalnego człowieka ale brak mu kasy. w razie gdyby,m spisał oswiadczenie i nie zapłacił w najgorszym wypadku to ma to moc prawna?
karinocool
Nowicjusz

Miejscowość: lublin

09 Cze 2011, 21:37

sprzedaj mu za miesiąc - najbezpieczniejsza forma ;)
Było: '02 Laguna IIphI 2.2dCi, '99 Astra F 1.6 8V, '05 Vel Satis 2.0T, '02 Laguna IIphI V6 24V, '06 Laguna IIphII 2.0dCi
Jest: '06 Vel Satis 2.0T, '06 Laguna 2.0dCi 173KM GT
Roadkiller
Aktywny

Zdjęcia: 4
Miejscowość: GCH
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Laguna IIphII
Silnik: 2.0dCi 173KM GT
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

10 Cze 2011, 14:03

karinocool napisał(a):...kupujący nie ma w tej chwili całej kwoty i chce terazzapłacic połowe a połowe za miesiąc. czy w takim wypadku można spisać jakieś oświadczenie i czy onoma w ogóle jakąś formę prawną?...