REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
nie zerzarlo bo go nie było. Za niskie ładowanie może być że tylko szczotki już słabe ale to najtańsza opcjaartur73 napisał(a):Nie bardzo mi się chce wierzyć w taką diagnozę ,bo żadna kontrolka nigdy się nie od ładowania nie świeciła.
Moim zdaniem prędzej coś zeżarło prąd w nocy.
artur73 napisał(a):Dlaczego wczoraj było ładowanie nie ok ,a dziś jak poruszali klemami jest lepsze..?
artur73 napisał(a):Po naładowaniu przez całą noc akumulatora
I tak będzie miał każdy bo to napięcie stopniowo spada. Jak byś sprawdził po 30 min. od odpięcia prostownika to będzie bardziej realneartur73 napisał(a): po zdjęciu z prostownika miał 13,6V
Czyli skończył swój żywot.artur73 napisał(a):Bez rozruchu 12,23V. Zamknąłem auto i poszedłem do chałupy.
Po półtorej godzinie chciałem nim odjechać. Kontrolki ok ale mocy na rozruch nie miał. Zrobił rozrusznik tylko uuuu-uuu-uuuu i finito. Wyjąłem miernik i zmierzyłem po tej próbie odpalenia 10,2V.
Ale odpala bez problemu?artur73 napisał(a):Kolejne 2 doby i akumulator po 13 godzinach bez rozruchu silnika 12,41 bez zapalania silnika.
No to pchnij A4, zostanie ci Stilo w gazie ekonomiczniejsze w eksploatacji.artur73 napisał(a):pytanie co sprzedać..?