Student 5 tyś. Szuka auta

23 Sie 2011, 12:44

Witam wszystkich. Od jakiegoś czasu chce kupić auto, ale nie mogę :( Jestem studentem uzbierałem 5 tyś i chciałem kupić pierwsze auto. Chciałbym żeby było to auto z Japonii :) Szukałem Hondy Civic 5Gen w HB oglądałem ich dużo, ale albo były [zżarte przez rdze -wiadomo ,że auto ma 15 lat] ,albo zanim pojechałem oglądnąć to ktoś już kupił. Moją uwagę w ostatnim czasie oprócz Hondy zwrócił Mitsubishi Colt [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

AUTKO :
Ładnie się prezentuje,
wyposażenie ma dobre,
jest niezarejestrowany - czytałem dużo na forach,ale każdy pisze co innego, co potrzebuje jakie dokumenty żeby zarejestrować samochód ??

Trochę mnie martwi, że auto stoi dość długo na ogłoszeniach ( może odstrasza ,że jest niezarejestrowana ).
i wydaje mi się,że troche inne odcienie tego żółtego są na samochodzie.
Jenczu
Początkujący

Miejscowość: Głogów

23 Sie 2011, 12:53

To że nie jest zarejestrowane to mały problem,ja bym powiedział że to jakiś trup jest jak już troche czasu wisi do sprzedania.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

23 Sie 2011, 13:01

Trup albo cena odstrasza.
dervu
Zaawansowany

Miejscowość: Lublin
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Peugeot 106 XSi 16v
Silnik: 1.6 16v TU5J4
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992

23 Sie 2011, 13:04

Nie każdemu odpowiada Colt, może ludzie nie szukają takiej, tylko szukają , Cors , Punto, Polo, Golf. Ona wisiała za 3.400 zł. +1200zł opłaty to wychodziło 4600zł a te auta tyle stoją więc nie uważam że to jakiś rzęch. A czy tym autem mogę wrócić na kołach ?? A jeżeli tak to co muszę zrobić ??
Jenczu
Początkujący

23 Sie 2011, 13:09