Studentka oraz przyszla mama szuka samochodu.

02 Mar 2013, 23:56

Witam. Do tej pory jezdzilam stara fiesta , ktora nie dawala rady jechac pod gorke :mrgreen: , strasznie malo mocy takze teraz chce cos duzo mocniejszego. Ostatnie 2 tygodnie jezdzilam astra 2 w kombi z silnikiem 1.8. Jezdzilo mi sie bardzo dobrze :) zdziwilam sie ze nawet parkowalo mi sie lepiej niz fiesta, tak wiec szukam cos podobnego, do 10000zl, rozwazam taka sama astre jaka jezdzilam.
Po jakims czasie mam zamiar zalozyc instalacje gazowa bo badz co badz jestem studentka;) podobaja mi sie kombi a wiecej bagaznika zawsze sie przyda rodzinie, wozek na pewno sie zmiesci razem z zakupami :) nie boje sie jezdzic duzymi samochodami, po zdaniu prawa jazdy przez 3 miesiace jezdzilam vanem i nie mialam problemow.

Podsumowujac, auto do 10tysiecy, silnik podobny do tej astry co mialam okazje jezdzic, zeby nadawal sie do gazu, malo awaryjny ,albo chociaz zeby czesci byly w przystepnej cenie, kombi bo na pewno sie przyda wiekszy samochod w rodzinie, oraz jakis minimum komfortu, el. szyby, lusterka wiecej nie wymagam chociaz na klimatyzacje sie nie obraze :mrgreen:
Zakup planuje na przelomie kwietnia i maja, zeby miec czas na zebranie informacji, dokladne przeanalizowanie oraz poszukiwania, pieniadze i tak dopiero pieniadze bede miec za miesiac.
Jakies propozycje ? ;)
Aisiaaa
Nowicjusz

Prawo jazdy: 06 09 2009
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Vw Polo
Silnik: 1.0
Paliwo: Benzyna
Rok produkcji: 1991

03 Mar 2013, 10:29

Dobrze kombinujesz :) kombi się sprawdzi lub coś w stylu Toyoty Corolli Verso. Za ta kase jednak Astra II bedzie łatwiejsza do namierzenia i w lepszym stanie.
Silniki Opla bez problemu znoszą gaz.
noisy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 21
Miejscowość: Tomaszow
Prawo jazdy: 27 02 2003
Auto: Superb
Silnik: 1.8T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

03 Mar 2013, 13:34