Studia kierunek / praktyki w warsztacie

gdzie najlepiej iść a studia?? o tematyce samochodowej, mechanicznej

Kraków
1
50%
Wrocław
1
50%
Inne miasta
0
Brak głosów
Razem głosów : 2

24 Gru 2009, 14:04

Witam.
Witam wszystkich dziś trafiłem na to forum szukając informacji o samochodach.
chciałem zapytać o kilka spraw.
Jestem uczniem technikum (2 rok) po szkole chcę iść na studia, więc zastanawiam się gdzie pójść i na jaki kierunek by uczono mnie tam budować samochody, i uczyć o samochodach. Jestem dopiero w 2 klasie ale chcę znaleźć już kierunek do którego będę dążył i przykładał się do tych przedmiotów które będę mieć na studiach w danym kierunku. przeszukując gogle nie trafiłem na nic związanego za samochodami (są wo gule takie studia?).
Bardzo proszę o pomoc.

chciałem jeszcze zapytać czy ktoś zna warsztaty samochodowe które przyjmują praktykantów z technikum ??? Uczą ich nie tylko zamiatać podłogę ale coś kol wiek robić przy samochodach???.

szukam praktyk z okolic Bielska Białej , Suchej Beskidzkiej(woj. małopolskie), Jordanowa(woj. małopolskie),
chcesz być mechanikiem.... nie idź do technikum:/
Goralx
Nowicjusz

Miejscowość: Małopolska

16 Sty 2010, 17:42

Witam Cię, sory ze tak z innej bajki ale w swoim podpisie masz napisane '''chcesz być mechanikiem.... nie idź do technikum:/''' mozesz powiedziec oco chodzi, bo mysle albo nad technikum na zawod mechanika lub zawodowka o zawodzie mechanika, czy az tak zle jest w technikum ? z gory dzieki . Pozdrawiam :):)
Szpachul94
Nowicjusz

Miejscowość: Tychy
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Wideorejestratory i agresja na drodze
    Wideorejestratory stały się popularne nie bez przyczyny. Bo chociaż zwykle służą rejestrowaniu zdarzeń drogowych, to mogą okazać się przydatne także w innych, kłopotliwych sytuacjach. Słyszeliście o takim zjawisku jak "road ...
    Lexus LS - ponad 2500 bieżących udoskonaleń