Stukanie przy ruszaniu kierownica

19 Mar 2012, 21:44

Ponad tydzien temu przeprowadzalem w serwiei regulacje maglownicy, wymienialem sztyce kierownicy oraz krzyzak. Po tej naprawie w serwisie w koncu nastala upragniona cisza gdyz na nierownosciach auto niemilosiernie stukalo. PO naprawie objawy zniknela.

Dzis przypadkowo zauwazylem ze jak mam wlaczony silnik (dziala wspomaganie) i poruszam minimalnie kierownica w prawo i lewo to mam jakby odglos luzu lub stukania, tak to slychac: [plik wygasł]

Natomiast po wylaczeniu zaplonu nie wystepuje taki objaw. Plyn we wspomaganiu jest na wlasciwym poziomie. Jak wezme kolo w dlonie i poruszam w poziomie to nie ma luzu.

Zastanawiam sie czy w ramach przeprowadzonej u mnie naprawy jechac do serwisu i pokazac jak to wyglada, czy po prostu to jest normalny objaw i nie powinienem sie tym przejmowac?
yarek shalom
Nowicjusz
 
Posty: 7
Miejscowość: Świdnik

24 Mar 2012, 22:55

Takie stukanie to raczej na zgaszonym silniku powinno być. Przy pracującym wspomaganiu nie powinno tego być.

A kierownicę ci dobrze przykręcili? Sprawdź dla świętego spokoju. Ja musiałęm dokręcać :) .
Bałem się i nadal mam obawy co do aut na "F". Jednak HDI rekompensuje te obawy.
karola44-81
Początkujący
 
Posty: 105
Miejscowość: Połaniec

24 Kwi 2012, 12:39

Ja na Twoim miejscu trochę bym poczekał i ewentualnie później podjechał do serwisu jeżeli ten problem będzie się powtarzał. Wcale nie oznacza to,że musi być to coś poważnego,ale lepiej zapobiegać niż potem naprawiać.
Exedy24
Początkujący
 
Posty: 108
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: AUDI A4
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nowa Honda Civic Type R - pierwsze szczegóły i zdjęcia
    Na Targach Motor Show we Frankfurcie podczas Konferencji prasowej, prezydent Honda Motor Europe ujawnił pierwsze szczegóły gorąco oczekiwanego nowego modelu Civic Type R. 2 - litrowy silnik nowego Civica Type R z bezpośrednim ...
    Lexus LM - czy to będzie flagowa limuzyna czy crossover?
    Lexus zarejestrował w amerykańskim urzędzie patentowym znaki towarowe LM 350 i LM 300h. Liczby w tych oznaczeniach pozwalają łatwo odgadnąć, że dotyczą one pojazdu w wersji z napędem konwencjonalnym i hybrydowym, natomiast ...