własnie dzis cos zauwazylem ze stuka mi cos jak jade bylem na szarpaku i wszystko ok poza lekkim luzem w swozniu lewego wachacza. wiec przyjrzalem sie temu blizej jak na wylaczonym silniku pokrece kierownica slychac jak by stuk jak by cos w cos uderzalo. ale nie widac nigdzie co to jest jak by miedzy kolumna a maglownica. dodatkowo w mniejscu gdzie kolumna wchodzi w sciane grodziowa jest czerwony olej od wspomagania co robic jak zinterpretowac powyzsza usterke??
Witam
Mam podobny problem,wyciek raczej symboliczny 0,8l na 15000 km. Ale stuki narastają.
Czy wiecie jak odróżnić maglownice land rovera od opla bez demontażu?
wejdz na allegro i zobacz na zdjeciu oferty -ale te w cenie ok 2tys zł
pod maską zobacz na mocowania czy są naturalne / pasujące /,
nie wiem czy w kabinie widać pod deską ; przerabiany- SPAWANY wałek do kolumny -
mam oryginał TRW , ale kiedyś widziałem taki niewypał GM
ok okazalo sie ze to niekoniecznie magiel bo wybity jest sworzen wachacza i to dosc znacznie najpierw jest to do zrobienia. a powiedzcie mi bo musze jeszcze wymienic te tuleje co sa na tylnym zawieszeniu ktore odchodza skosnie od piasty, takie dlugie rurki okolo 2cm grube czy moge to zrobic samemu to chyba wystarczy odkrecic i wymienic i skrecic tak?? czy jakas wieksza filozofia
Wyprawa na narty: jak się do niej przygotować? Rodzinna wyprawa na narty może okazać się wspaniałą przygodą. Im więcej śniegu, im nowocześniejsze wyciągi i piękniejsza okolica – tym więcej wspaniałych wspomnień z takiego wyjazdu. By móc jednak korzystać z ...
Akcesoria zimowe - przewiduj i bądź zawsze przygotowany Zwykły wyjazd do niedalekich miejscowości może w wyniku zmiany warunków atmosferycznych zmienić się w wielogodzinną szkołę przetrwania. Szczególnie zimą, gdy dopadnie nas śnieżyca lub utkniemy zablokowani na ...
Obejrzałem swoją przekładnię kierowniczą, wygląda na oryginał, porównałem z Alego i Haynes .
Mocowania na swoim miejscu, żadnych spawów, otwór do kabiny wykonany mało finezyjnie.
Mam luzy na drążkach kierowniczych od strony przekładni 1max2 mm góra- dół, ale stukają donośnie. Znalazłem wyciek, jest w miejscu gdzie maglownica przechodzi w kolumnę kierowniczą.
Mam nadzieje że uda się wymienić uszczelniacz bez demontażu całości . Czy ktoś z was już to robił ?
witam,
sprawdz czy luż jest w tulejce na końcu drążka czy luz góra dół jest na suwaku -prowadnicy przekładni, jak na suwaku tzn już wypracowana przekładnia
zdjąłbym przekładnie i dał do speców od przekładni kierowniczych przy okazji teżuszczelnią
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.