REKLAMA
Witam
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
1. na postoju przy szybkim kręceniu kierownicą na boki ciche stuki, ledwie słyszalne
2. przy jeździe, szczególnie 10-20 km/h na równej prostej szosie przy szybkim (dynamicznym) kręceniu kierownicą na boki (nawet o 45stopni od prawej do lewej - najbardziej wtedy słyszalne) głośne/głośniejsze stuki
3. brak stuków na nierównościach / dołkach (jechanie na wprost bez skręcania kierownicą)
4. brak drgań, przeskoków, luzów odczuwalnych na kierownicy
5. stuki słyszalne raczej nie z okolic kół, a gdzieś z okolic kierownicy, środka auta (pod maską)
6. dodatkowo ostatnio po trochę szybszym wjechaniu na próg zwalniający (słabo wyprofilowany) na wprost bez kręcenia kierownicą słyszalny mocny głośny stuk (walnięcie)
Ostatnio wymienione w dwóch przednich kołach sprężyny, mocowania sprężyn, łączniki stabilizatora. Problem ze stukami przy skręcaniu kierownicą nadal został.
Z góry dziękuję za pomoc.
Opel Astra H