Stylowe auto do 10-12tys.

26 Sty 2013, 15:13

Siema. Jestem mega wybredny jeśli chodzi o zakup nowego auta i mam przez to problem. Chciałem kupić coś nietypowego i może Wy mi coś doradzicie. Myślałem o Roverze 75 (ale zbiły mnie z tropu opinie), starym Jaguarze przerobionym na gaz, może Chrysler PT Cruiser. Chciałbym żeby auto wizualnie się wyróżniało i żeby kosztowało max 12 z naprawą, ewentualnie przeróbką na gaz. Macie jakieś inne typy?
RaoulDuke
Nowicjusz
 
Posty: 6
Prawo jazdy: 16 03 1990
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Mazda 323F
Silnik: 1.5
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

26 Sty 2013, 15:23

Jakiś przedział wiekowy czy klasa samochodu ( B,C,D) ? Limuzyna, Hatchback ? Klasyk czy nowoczesne auto ale odważnie zaprojektowane typu Megane II ?
turbiak
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 91
Zdjęcia: 9
Auto: Astra H 1.6 / Clio 2 FL 1.2

26 Sty 2013, 15:32

Raczej limuzyna, chociaż hatchback też może się trafić ciekawy. Raczej klasyk, bo Megane II nie trafia zupełnie w mój gust. Jestem otwarty na propozycje. Aha, tylko musi być 4/5 drzwiowe ;)
RaoulDuke
Nowicjusz
 
Posty: 6
Prawo jazdy: 16 03 1990
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Mazda 323F
Silnik: 1.5
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

26 Sty 2013, 16:01

z tych 3 ktore wymieniles najlepszy rover, piti sie psuja strasznie, a jaguar za 10tys na gaz nawet nie chce mi sie komentowac :D moze cos z tej paki ?
[link do Otomoto wygasł]
obadaj ta skore :)
czempion
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 296
Prawo jazdy: 17 09 2012
Auto: ford mondeo

26 Sty 2013, 16:26

BMW serii 5, aczkolwiek najlepsza będzie Alfa ponieważ można kupić od pierwszego właściciela który dba o samochód, a BMW czy VW będzie raczej zmęczony :)
Alfa 147 plus dobry przegląd i LPG ;) Jak się jeździ to czuć klimat albo jakaś większa Alfa, bądź to BMW.
turbiak
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 91
Zdjęcia: 9
Auto: Astra H 1.6 / Clio 2 FL 1.2

26 Sty 2013, 22:18

No BMW może być zmęczone, trzeba by od dobrego właściciela kupić, który o nią dbał a nie młodego katującego. Alfa znowu też może przysparzać problemy, no i napęd już nie ten. Moim zdaniem w limuzynie powinien być na tył i tyle.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

27 Sty 2013, 11:24

czempion akurat widziałem oferte w licytacji. Jaguar z 91 w gazie za 4tys można mieć, jest w stanie zadowalającym. Nic w nim robić nie trzeba. Więc ja bym się tak do końca nie śmiał. Tylko wiadomo, że to auto na niedziele a nie na co dzień. Faworytem pozostaje Rover 75, w drugiej kolejności poszukam jakiejś Alfy :)
RaoulDuke
Nowicjusz
 
Posty: 6
Prawo jazdy: 16 03 1990
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Mazda 323F
Silnik: 1.5
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

27 Sty 2013, 15:39

Ja bym polecił Okulara 2.9 TD. Chodzi mianowicie o model mercedesa W210 :) Jest szansa wyrwania dobrego egzemplarza w tej cenie. Silnik nie do zajechania, spokojnie dojedzie do 1000000km :) Moim zdaniem klasyczne i nie starzejące się autko. Z czasem może nawet zyskać na wartości tak jak to się teraz dzieje z W124 :) Na minus trzeba zaliczyć korozyjność blach no i ogrom zmęczonych jednostek na rynku okularów. Mam w rodzinie 3.0Diesla, bez turbiny ale w full opcji z 1997r. kupione w 2003r. Do tej pory jeszcze nic poważnego się stało. Tylko części eksploatacyjne :) Dawno zapadła decyzja, że auto zostanie w rodzinie na zawsze jako youngtimer :)
Kanonier90
Początkujący
 
Posty: 71
Auto: BMW e39

27 Sty 2013, 20:13

Kanonier90 napisał(a):Ja bym polecił Okulara 2.9 TD. Chodzi mianowicie o model mercedesa W210 :) Jest szansa wyrwania dobrego egzemplarza w tej cenie. Silnik nie do zajechania, spokojnie dojedzie do 1000000km :) Moim zdaniem klasyczne i nie starzejące się autko. Z czasem może nawet zyskać na wartości tak jak to się teraz dzieje z W124 :) Na minus trzeba zaliczyć korozyjność blach no i ogrom zmęczonych jednostek na rynku okularów. Mam w rodzinie 3.0Diesla, bez turbiny ale w full opcji z 1997r. kupione w 2003r. Do tej pory jeszcze nic poważnego się stało. Tylko części eksploatacyjne :) Dawno zapadła decyzja, że auto zostanie w rodzinie na zawsze jako youngtimer :)


Zgadzam się w całości, a poza tym miło słyszeć że ktoś chce sam zrobić sobie YoungTimera a nie kupować gotowego ;)
A czy to mity czy nie z tymi silnikami co robiły po 1 mln. km. to nie ważne tak czy siak są wytrzymałe :D
Pozdrawiam.
turbiak
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 91
Zdjęcia: 9
Auto: Astra H 1.6 / Clio 2 FL 1.2

27 Sty 2013, 20:35

A może by tak jakąś Lancie Kappe / Lybre. Są inne i są stylowe.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Volvo:

[link do oferty na Allegro wygasł]

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Cadillac :

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Saab:

<3

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
kasztan93
Początkujący
 
Posty: 87
Prawo jazdy: 02 03 2012
Auto: Fiat Cinquecento
Silnik: 704ccm
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995