Subaru Forester - jakie opinie?

04 Maj 2010, 08:38

Witam, czy ktoś mógłby coś napisać o Subaru Foresterze?
Zastanawiamy się nad kupnem nowego z 2-litrowym silnikiem w wersji XA.
Co prawda auto może nie jest piękne, aczkolwiek ma coś w sobie. Wiele słyszeliśmy o jego świetnych właściwościach jezdnych, ale niestety jestem w tym temacie zielony... co sądzicie o tym aucie? czy prawdą jest, że pali niemiłosiernie dużo?
Auto dodatkowo dobrze prezentuje się cenowo - powyższa wersja to koszt ca.97tyś. zł - mniej niż np. RAV4 4x4 (subaru ma dododatkowo lepsze wyposażenie).
Proszę o wasze opinie :)
Z góry dziękuję i pozdrawiam!
Ostatnio edytowany przez szukam_porady, 04 Maj 2010, 21:51, edytowano w sumie 1 raz
szukam_porady
Nowicjusz

Miejscowość: elbląg

07 Lip 2010, 13:01

Nie jestem stałym użytkownikiem, ale miałem okazję raz się przejechać od kumpla i powiem szczerze, z tego auta trudno wysiąść. Dokładnie chodzi o właściwości jezdne, przy ostrym szaleństwie nie było najmniejszego wejścia w poślizg. Byłem długo pod wrażeniem, praktycznie nie ma opcji na to by kółka zakręciły się w miejscu przy starcie.
Brak
Rydz79
Nowicjusz

Miejscowość: Poznań

18 Lip 2010, 23:49

Uważaj tylko na diesla. Silnik jest jak najbardziej okej, tylko sprzęgło nie jest przystosowane do tego silnika.
jacek04
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: Kłodzko

22 Lip 2010, 00:42