REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
AngelMer napisał(a):No nie wiem czy to samo, znajomi mieli Golfa IV i Audi A3, były z tego samego roku, przebiegi około 250tys, ale jednak Audi wyglądało lepiej wewnątrz, zewnątrz oraz jakoś lepiej wygłoszone było. Golfa bym porównał do Seata prędzej.
galakty napisał(a):Z tych dwóch propozycji Subaru odpada z automatu, powodzenia z serwisem. Zresztą już tam blach nie ma, podłogi pewnie też...
szybki napisał(a):Nie wiem czemu ma odpadać z automatu ?
Tak naprawdę wrogiem tego auta jest rdza zresztą widać na fotach.
Można odpuścić ten egzemplarz ale jak komuś pasi to jak się trafi inna sztuka to czemu nie.
galakty napisał(a):Na pewno będzie tani w serwisie, chyba że nic nie trzeba będzie przy nim grzebać
galakty napisał(a):Bo A3 w tamtych rocznikach było 'lepsze".
szybki napisał(a):Akurat przy starym subaraku n/a jak nie będzie miał 500k.km.nalotu i nie będzie zjedzony nie będzie trzeba grzebać
Tylko nie myl tego z serwisem który jest normalny reszta jak się trafi przygoda jest w necie.
Dla mnie o tyle jest fajny temat że wszyscy piszą tak jak Ty, boją się rdzy więc ceny są śmiesznie niskie przy często b.małych przebiegach.
No i problem tak jak dla mnie jest charakterystyki pracy silnika. No ale jak ktoś lubi wiertarkowy styl to czemu nie.
Trevor napisał(a):No ja bym tu też dyskutował, A3 gnije wszędzie, Golf progi, ewentualnie nadkola, do tego lampy golf iv wg mnie ma lepsze (lepsze światło), A3 przedlift archaiczne zegary, gdzie zegarek jest analogowy, w g iv wszystko cyfrowe.
Reszta raczej taka sama, ale o ile nie rozpatrujemy jakiegoś wypasa w skórach 1,9/130 z 2002 roku, to takie A3 przedlift z 1,6 w gazie dla mnie nie jest w niczym lepsze od golfa.