25 Mar 2018, 21:43
Wszystkie silniki w tym aucie to Boxery. Polecane są silniki benzynowe. Turbodiesel jest dośc awaryjny i paliwożerny. Szybko zużywa się sprzegło, zapycha DPF czy szwankuje EGR ( jak to w wiekszosci Diesli ). Do tego drogi układ paliwowy no i kłopotliwe turbo.
Jak kupować, to silnik 2,5. W 2,0 są szklankowe popychacze zaworów i żeby je wyregulować albo cokolwiek w tej okolicy naprawić/wymienić, to trzeba demontować silnik, a z tym wiadomo - wiążą się większe koszty. W 2,5 reguluje się zawory normalnie, na śrubach. Z tym, że trzeba uważać na silniki 2,5 Turbo, ale są to auta sprowadzane z USA, w których bardzo często przepala się UPG, a nawet pękają tłoki.
W obu rodzajach napędów, trzeba się liczyć z wydatkiem na sprzęgło wiskotyczne przy około 180 tyś km. Lepiej sprawują się auta z ASB.
Czytając podsumowania opinii o tym aucie, to zazwyczają są twierdzenia, że Subaru Legancy to auta dla koneserów, kórzy mają kasę - są to auta drogie w zakupie i kosztowne w utrzymaniu.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...