Subaru Legacy 2.0 150KM 2008r

19 Mar 2018, 19:33

Witam



mam zamiar kupić subaru a konkretnie ten egzemplarz



[link do oferty na Allegro wygasł]



samochód z polskiego salonu z udokumentowanym przebiegiem, bezwypadkowy z powodu, że mam blisko na dniach pojadę zobaczyć ten egzemplarz. Moje pytanie brzmi, na co warto zwracać uwagę w Legacy? czytałem, że rozrząd jak i sprzęgło lubią szybko się zużywać, jakie elementy jeszcze warto wziąć pod uwagę ? odstrasza mnie jedynie cena w tym egzemplarzu 35tys za 10letnie auto, to jednak sporo... fakt, że polski salon i udokumentowany, ale jest jeden Legacy z Warszawy również z PL salonu z papierami i wystawiony za 30tys. CO uważacie o cenie? nie jest przesadzona ? teraz Spalanie... zawsze miałem japońskie auta za wyjątkiem jednej wielkiej wtopy z Peugeotem i już do niego wracać nie chce... kiedyś miałem Primere 2.0 GT 150HP spalała w mieście średnio 10L, pamiętam, że kiedyś ojciec jeździł Subaru Legacy 2.2 136HP GL z 1993r... pięknie to chodziło. ale spalanie oscylowało w granicach 13L... licze w mieście, że Legacy będzie spalać 10-11L przy normalnej jeździe z uwagi na napęd 4x4 czy potrafi jednak więcej wciągnąć? Bardzo proszę o wszelkie rady! Pozdrawiam!
GranTurismo
Nowicjusz
 
Posty: 41
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 23 01 2012
Przebieg/rok: 8tys. km
Auto: Peugeot 508 Allure
Silnik: 2.0 HDi 140KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2011

25 Mar 2018, 19:51

Powiem Ci tak, sam kupiłem takie auto nie dawno, dosłownie dwa dni temu.. Ciężko kupić coś solidnego za mniejsze pieniążki, to raz (za swoje dałem 20k zł ale to po rodzinie ). Dwa, samo auto jak było serwisowane co kolwiek, wsiądziesz i nie zobaczysz wielkiego zużycia jest warte swoich pieniędzy.. Jednak słyszałem wiele złego na temat jednostek 2.0 tylko już nie wiem czy to o dieslu czy benzynie, a mianowicie że panewki lubią się obracać..
gruszon18
Nowicjusz
 
Posty: 18
Prawo jazdy: 03 09 2012
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Golf 3
Silnik: 1.8 GT KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

25 Mar 2018, 21:43

Wszystkie silniki w tym aucie to Boxery. Polecane są silniki benzynowe. Turbodiesel jest dośc awaryjny i paliwożerny. Szybko zużywa się sprzegło, zapycha DPF czy szwankuje EGR ( jak to w wiekszosci Diesli ). Do tego drogi układ paliwowy no i kłopotliwe turbo.
Jak kupować, to silnik 2,5. W 2,0 są szklankowe popychacze zaworów i żeby je wyregulować albo cokolwiek w tej okolicy naprawić/wymienić, to trzeba demontować silnik, a z tym wiadomo - wiążą się większe koszty. W 2,5 reguluje się zawory normalnie, na śrubach. Z tym, że trzeba uważać na silniki 2,5 Turbo, ale są to auta sprowadzane z USA, w których bardzo często przepala się UPG, a nawet pękają tłoki.
W obu rodzajach napędów, trzeba się liczyć z wydatkiem na sprzęgło wiskotyczne przy około 180 tyś km. Lepiej sprawują się auta z ASB.
Czytając podsumowania opinii o tym aucie, to zazwyczają są twierdzenia, że Subaru Legancy to auta dla koneserów, kórzy mają kasę - są to auta drogie w zakupie i kosztowne w utrzymaniu.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Diesle to ślepa uliczka motoryzacji w Europie
    Samochody z silnikami wysokoprężnymi nie są sposobem na skuteczną redukcję emisji spalin i gazów cieplarnianych. Z nowego raportu konsultingowej organizacji non-profit Transport & Environment (T&E) z siedzibą ...